ابراز خوش بینی محتاطانه جانسون به توافق برگزیت با اروپا

به گزارش تور روسیه ارزان، نخست وزیر انگلیس به صورت محتاطانه به حصول توافق برگزیت با اتحادیه اروپا ابراز خوش بینی نموده است.

ابراز خوش بینی محتاطانه جانسون به توافق برگزیت با اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلستان می گوید که شکل کلی یک توافق با اروپا حاصل شده و او محتاطانه به حصول چنین توافقی خوش بین است.

جانسون، بارها گفته که 31 اکتبر، با توافق یا بدون آن انگلستان را از اتحادیه اروپا خارج خواهد نمود، امری که ناشی از رای مردم این کشور در یک همه پرسی است. مجلس انگلستان اما پیش از آنکه توسط جانسون و ملکه الیزابت وارد دوران پنج هفته ای تعلیق گردد، طرحی را تصویب کرد و با خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا مخالفت کرد.

به نوشته رویترز، جانسون روز آدینه در منطقه ای در شمال انگلیس گفت: ما به سختی برای رسیدن به یک توافق در کوشش هستیم. شکل کلی یک توافق برای حصول وجود دارد.

بوریس جانسون قرار است روز دوشنبه با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا و همچنین میشل بارنیر، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در زمینه برگزیت گفت وگو کند.

نخست وزیر انگلیس توضیح داد: ما در مورد ایده هایی که مشغول کار بر روی آنها بوده ایم گفت وگو خواهیم کرد، و باید ببینیم به کجا می رسم. من محتاطانه خوش بین هستم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 701

به "ابراز خوش بینی محتاطانه جانسون به توافق برگزیت با اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز خوش بینی محتاطانه جانسون به توافق برگزیت با اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید