احتمال جدایی ستاره برزیلی از رئال مادرید

به گزارش تور روسیه ارزان، احتمال جدایی وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی از رئال مادرید در تابستان وجود دارد.

احتمال جدایی ستاره برزیلی از رئال مادرید

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنجره جابجایی ژانویه 2021 به خاتمه رسید و رئال مادرید دو بازیکن بازیکن جوان خود به نام های مارتین اودگارد و لوکا یوویچ را به صورت قرضی واگذار کرد. بعضی برآورد ها مبنی بر احتمال جدایی قرضی وینیسیوس جونیور نیز بود، اما رئال مادرید در نهایت تصمیم گرفت این وینگر چپ را حفظ کند. اما نشریه آ.اس امروز در گزارشی مدعی شد احتمال جدایی وینیسیوس در فصل تابستان وجود دارد.

این بازیکن آغاز درخشانی در فصل جاری داشته و مقابل رئال وایادولید و لوانته پیروز به گلزنی شد، اما عملکرد در ماه های اخیر ناامید نماینده بوده است. به نظر می رسد وینیسیوس جونیور اعتماد به نفس خود را از دست داده و در هفته های اخیر ضعیف ظاهر شده است.

مدیران رئال مادرید قصد دارند در فصل تابستان و با فروش این بازیکن 20 ساله کسب درآمد نموده و برای خرید گزینه های جدید اقدام نمایند. بعضی اخبار حاکی از تمایل رئال مادرید به خرید کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن است و شاید وینیسیوس جونیور به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن راهی پاریس گردد. همچنین اخباری در خصوص احتمال انتقال این بازیکن نیز وجود دارد. اوضاع اقتصادی در باشگاه رئال مادرید اصلا مناسب نیست و به همین دلیل چاره ای جز فروش بعضی بازیکنان این باشگاه باقی نمانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1733

به "احتمال جدایی ستاره برزیلی از رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جدایی ستاره برزیلی از رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید