اریکسن به سولسشایر جواب رد داد، ایتالیا یا اسپانیا، مقصد مورد نظر هافبک دانمارکی

به گزارش تور روسیه ارزان، تیم فوتبال منچستریونایتد در میان گزینه هایی که کریستین اریکسن برای آینده اش انتخاب نموده است، جایی ندارد.

اریکسن به سولسشایر جواب رد داد، ایتالیا یا اسپانیا، مقصد مورد نظر هافبک دانمارکی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، کریستین اریکسن آب پاکی را روی دست اولگنار سولسشایر ریخته و در تماسی که اخیراً میان این دو برقرار شده، به سرمربی نروژی منچستریونایتد گفته است که نمی خواهد به جمع شاگردان او ملحق گردد.

منچستریونایتد با توجه به آینده مبهم پل پوگبا و تمایل او به خروج از اولدترافورد مترصد خرید یک هافبک جدید است اما هافبک دانمارکی تاتنهام به اطلاع سولسشایر رسانده که او نمی خواهد در انگلیس بماند و ترجیح می دهد که دوران بازیگری اش را در سری A یا لالیگا ادامه دهد و رئال مادرید مقصد مورد نظر اوست. مشکل اما اینجاست که رئال مادرید پوگبا را ترجیح می دهد و به این ترتیب یک دور باطل در پروسه جابجایی مورد نظر سه باشگاه رئال مادرید، تاتنهام و منچستریونایتد شکل گرفته است.

در همین حال اما از اتلتیکومادرید به عنوان دیگر مقصد محتمل کریستین اریکسن نام برده می گردد و پیش از این هم اینتر به عنوان مشتری ایتالیایی او معرفی شده بود.

با شفاف سازی اریکسن در تماسش با سولسشایر، منچستریونایتد از جمع مشتریان او خارج شده و به این ترتیب جدا شدن پل پوگبا از این تیم با توجه به خاتمه یافتن بازار جابجایی فوتبال انگلیس و اتمام مهلت شیاطین سرخ برای یافتن جانشین این هافبک فرانسوی، بسیار بعید به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 571

به "اریکسن به سولسشایر جواب رد داد، ایتالیا یا اسپانیا، مقصد مورد نظر هافبک دانمارکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن به سولسشایر جواب رد داد، ایتالیا یا اسپانیا، مقصد مورد نظر هافبک دانمارکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید