اظهارات نمایندگان چین و روسیه درباره نشست کمیسیون مشترک برجام

به گزارش تور روسیه ارزان، نمایندگان چین و روسیه در نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کردند که همه طرف های برجام تعهد کامل خود را به حفظ و اجرای این توافق ابراز داشته اند.

اظهارات نمایندگان چین و روسیه درباره نشست کمیسیون مشترک برجام

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، فو کانگ مدیرکل اداره کنترل تسلیحات وزارت امور خارجه چین روز یکشنبه گفت همه طرف های برجام بر ضرورت اجرای متوازن برجام تأکید نموده اند.

این دیپلمات ارشد چینی که به نمایندگی از کشورش در نشست فوق العاده کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش حضور یافته بود، در سرانجام این نشست به خبرنگاران گفت: همه طرف های برجام اعلام نموده اند که به اجرای متوازن برجام متعهد هستند و به کوشش های خود برای حفظ این توافق ادامه می دهند.

وی اضافه نمود: ما در خصوص کانال مالی اینستکس نیز که جزو دغدغه های چین محسوب می گردد نیز صحبت کردیم. ما خواهان گسترش اینستکس برای در بر دریافت سایر حوزه های مالی هستیم. ما همچنین می خواهیم که سایر کشورها نیز بتوانند به اینستکس بپیوندند. طرف های اروپایی از این خواسته ما استقبال کردند.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نیز که از طرف روسیه در نشست کمیسیون مشترک برجام حضور یافته بود نیز در سرانجام این نشست، در پیامی توئیتری نوشت: واضح است که تحریم های آمریکا [علیه ایران] بر اجرای برجام اثر منفی می گذارد. با این حال همه طرف های برجام کاملاً به برجام متعهد هستند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 551

به "اظهارات نمایندگان چین و روسیه درباره نشست کمیسیون مشترک برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات نمایندگان چین و روسیه درباره نشست کمیسیون مشترک برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید