باشگاه بارسلونا باز هم دستمزد بازیکنانش را کاهش می دهد

به گزارش تور روسیه ارزان، باشگاه آبی و اناری پوش راهکارهای موجود برای تداوم کاهش دستمزد بازیکنانش را بررسی می کند.

باشگاه بارسلونا باز هم دستمزد بازیکنانش را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگاران، جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا از مدیران اجرایی باشگاه خواسته تحقیقاتی جامع در خصوص امنیت شرایط مالی این باشگاه انجام گیرد و این تحقیقات در ماه می کامل خواهد شد.

نتیجه این تحقیقات به برگزاری مجدد مسابقات، برگزاری پشت درهای بسته یا تعطیلی ادامه دار مسابقات بستگی دارد. بخش مهمی از درآمدهای بارسلونا به بلیط فروشی، حق پخش تلویزیونی و فروش پیراهن بستگی دارد، به همین علت نامشخص بودن شرایط این عوامل باعث می شود میزان درآمد بارسا نیز نامشخص باشد.

با توجه به این عوامل غیرقابل پیش بینی، هیئت مدیره بارسلونا احتمالاً بر این اعتقاد بود کاهش 70درصدی دستمزد بازیکنان بارسلونا در روزهای تعطیلی فوتبال، کافی نخواهد بود و برای حفظ میزان درآمد باشگاه، احتمالاً بازیکنان باز هم باید دستمزد خود را کاهش دهند. با کاهش دستمزد فعلی، 14 میلیون یورو از دستمزد سالانه بازیکنان برای باشگاه پس انداز می شود که هیئت مدیره بارسلونا این میزان را کافی نمی داند، در واقع بارسلونا قصد دارد مدل یونیون برلین یا یوونتوس را الگو قرار دهد. بازیکنان یونیون برلین آلمان، در روزهای تعطیلی لیگ هیچ دستمزدی نمی گیرند و بازیکنان یوونتوس نیز مجموعاً 90 میلیون یورو صرفه جویی کرده اند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1245

به "باشگاه بارسلونا باز هم دستمزد بازیکنانش را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه بارسلونا باز هم دستمزد بازیکنانش را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید