بهره گیری از ظرفیت 5میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه کشور

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از بهره گیری از ظرفیت 5میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه کشور اطلاع داد و گفت: آمادگی ایرانیان خارج نشین هم اکنون در کشورهای آلمان، انگلیس، سوئد و مالزی وجود دارد.

بهره گیری از ظرفیت 5میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه کشور

به گزارش خبرنگار سلامت خبرنگاران، فرحناز رافع با حضور در خبرنگاران، با تشریح اقدامات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از بهره گیری از ظرفیت 5 میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه کشور اطلاع داد و گفت: یکی از توصیه های مؤکد رئیس جمعیت هلال احمر استفاده از توان ایرانیان خارج نشین در مباحث داوطلبانه است.

وی در شرح راه اندازی خانه های داوطلب ایران در کشورهای خارجی که قرار بود اقداماتی درباره آن صورت پذیرد، ادامه داد: هم اکنون این امر مورد توجه خاص رئیس جمعیت هلال احمر قرار گرفته است تا بتوانیم از ظرفیت ایرانیان خارج نشین بهره مند شویم.

رافع شرح داد: براین اساس اساسنامه این کار را خواهیم نوشت تا با یک نقشه راه در این راستا پیش رویم زیرا تعداد قابل توجهی از ایرانیان خارج نشین علاقه مند برای کمک در حوزه های داوطلبانه کشور هستند و ما این آمادگی ها را هم اکنون در کشورهای آلمان، انگلیس، سوئد و مالزی داریم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هم اکنون 5 میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می نمایند و ما بارها استقبال آنها را برای کمک و عضویت در کارهای داوطلبانه کشورمان شاهد بوده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 917

به "بهره گیری از ظرفیت 5میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت 5میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید