بولتون خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد

به گزارش تور روسیه ارزان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه دولت ایالات متحده خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است، مدعی شد که این مسئله به تقویت ناتو یاری می نماید.

بولتون خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که ایالات متحده خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است.

بولتون در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف شرح داد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می تواند ائتلاف نظامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تقویت نموده و همچنین نشانه احترام گذاشتن دولت به نتیجه همه پرسی سال 2016 است.

به نوشته خبرگزاری رویترز وی با بیان اینکه واشنگتن خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است، توضیح داد: ترجیح آمریکا برای بریتانیا این است که راستا درخواست مردم را دنبال نموده و اتحادیه اروپا را ترک کند. این درسی برای همگان درخصوص پیروزی دموکراسی است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید همچنین اضافه نمود: گمان می کنم این امر (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) به طور خاص به ما در ناتو یاری می رساند زیرا یک کشور مستقل و قدرتمند دیگر خواهد بود که در موثرتر بودن یاری می نماید.

بعد از سه بار رد شدن توافق برگزیت در مجلس انگلیس، تهدید اتحادیه اروپا به خروج اجباری انگلیس بدون توافق و همچنین استعفای معاون مجلسی دولت، ترزا می نخست وزیر انگلیس هفته گذشته با اعلام استعفای خود گفت که در تاریخ هفتم ژوئن (17 خرداد) رسما از سمت خود کناره گیری می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 519

به "بولتون خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید