خبرنگاران آموزش و پرورش آستارا 46 تبلت دانش آموزی تهیه کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، آستارا - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش آستارا از اهدای 46 تبلت به دانش آموزان عشایری و استثنایی نیازمند، با مشارکت اداره کل متبوع و خیران اطلاع داد.

خبرنگاران آموزش و پرورش آستارا 46 تبلت دانش آموزی تهیه کرد

سجاد موسوی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: تبلت ها در فروردین ماه به دانش آموزان اهدا شده و قیمت هر کدام 26 میلیون ریال است و 132 دانش آموز بی بضاعت و تحت پوشش دیگر، نیازمند آن هستند و یاری خیران برای تامین تبلت لازم است.

وی اعلام کرد: آستارا دارای 20 مدرسه عشایری و یک مدرسه استثنایی است و در روستاهای فاقد زیرساخت مخابرات، درس نامه خودآموز در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و نیروهای ستادی آموزش و پرورش کوشش می نمایند تا دانش آموزی به دلیل محرومیت اقتصادی یا نبود زیرساخت مخابرات از تحصیل باز نماند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا ادامه داد: به مناسبت هفته معلم از معلمان نمونه و دانش آموزان فعال انجمن های اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تجلیل خواهد شد.

موسوی گفت: در سال تحصیلی جدید در صورت حضوری بودن مدارس، حدود هفت هزار دانش آموز در شهر از سرویس مدارس استفاده خواهند کرد و ثبت و به روز رسانی اطلاعات سرویس مدارس در سامانه سپند توسط مدیران واحدهای آموزشی و رانندگان دارای مجوز الزامی است.

وی اضافه نمود: رانندگانی که کارت تردد سرویس حمل و نقل دانش آموزی از مراجع ذی صلاح را ندارند، توسط سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری شناسایی و جهت برخورد قانونی به پلیس هدایت و رانندگی معرفی می شوند.

وی اضافه نمود: افزایش کرایه سرویس دانش آموزی تا سقف 20 درصد به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده و در صورت تصویب، به شهرداری و مدارس ابلاغ خواهد شد.

ویروس کرونا که جهان را درگیر خود نموده، سبب تعطیلی مدارس و ادامه تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی شده و به قشرهای آسیب پذیر نیز خسارت اقتصادی وارد نموده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 18 هزار دانش آموز در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1919

به "خبرنگاران آموزش و پرورش آستارا 46 تبلت دانش آموزی تهیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش و پرورش آستارا 46 تبلت دانش آموزی تهیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید