خبرنگاران اسرافیل شیرچی در کنار همیم را خوش نوشت

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران-خبرنگاران- اسرافیل شیرچی هنرمند خوشنویس با پیوستن به پویش مشاهنر با نوشتن جمله در کنار همیم با خط خوش مردم را به ماندن در خانه فراخواند.

خبرنگاران اسرافیل شیرچی در کنار همیم را خوش نوشت

این هنرمند جمله در کنار همیم را با قلم خوشنویسی، خطاطی و به مردمی تقدیم کرد که این روزها شرایط سختی را در قرنطینه سپری می نمایند.

اسرافیل شیرچی تصویر بعضی دیگر از تابلوهای خود را به مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برند، به پویش مشاهنر تقدیم کرد.

این پویش همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور شروع شد و در جریان آن جمعی از هنرمندان رشته های مختلف اعلام کردند که برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می نمایند، به فراوری و انتشار عام آثار هنری می پردازند.

به همین دلیل این استاد خوشنویسی نیز در ویدیویی از طرح خوشنویسی در کنار همیم رونمایی کرد و در سخنانی یادآور شد: در این شرایط حساس و رنج آور، بهتر است در خانه بمانیم. من به اتحاد و ایمان همراهان مردم خوب شهر و پزشکان عالیقدر و همراهان خوبشان اعتقاد دارم. ان شاءالله این روزهای تلخ و تیره می گذرد. شاد باشید به امید و لطف خدا.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1254

به "خبرنگاران اسرافیل شیرچی در کنار همیم را خوش نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسرافیل شیرچی در کنار همیم را خوش نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید