خبرنگاران تکذیب کشف بمب در یکی از روستاهای حمیدیه

به گزارش تور روسیه ارزان، اهواز - خبرنگاران- فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه گفت: شایعات مبنی بر پیدا شدن یک بمب در یکی از روستاهای این منطقه کذب است و شی کشف شده یک دستگاه الکترونیکی مربوط به سازمان هواشناسی برای آنالیز شرایط آب و هوایی استان است.

خبرنگاران تکذیب کشف بمب در یکی از روستاهای حمیدیه

سرهنگ فرشاد کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: ساعت 9:37 دقیقه امروز خبری مبنی بر رویت شی مشکوک به بمب در محور حمیدیه - اهواز نزدیک روستای دهکده دریافت شد که بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان حمیدیه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران یک شی مکعبی شکل سفید رنگ مشاهده شد که با توجه به تخصصی بودن موضوع از تیم کشف و خنثی سازی استان برای آنالیز بیشتر دعوت به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه گفت: در آنالیز اولیه معین شد، این شی یک دستگاه رادیو سوند مربوط به اداره هواشناسی است که دارای تجهیزاتی شامل چتر و یک چراغ چشمک زن سبز رنگ است.

وی بیان نمود: این دستگاه در آنالیز شرایط آب و هوای مناطق مورد استفاده قرار گرفته از طریق پهپاد یا بالن توسط اداره هواشناسی از ارتفاع به سمت زمین رهاسازی شده و یکبار مصرف است.

وی در سرانجام از مردم خواست اخبار موثق را از خبرگزاری ها و رسانه های معتبر رسمی دنبال نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1389

به "خبرنگاران تکذیب کشف بمب در یکی از روستاهای حمیدیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکذیب کشف بمب در یکی از روستاهای حمیدیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید