خبرنگاران واعظی: متحدان آمریکا از اعتیاد این کشور به تحریم، به ستوه آمده اند

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران - خبرنگاران - رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تحریم غیرانسانی و پوسیده باید کنار گذاشته گردد، نوشت: حتی متحدان آمریکا هم از اعتیاد این کشور به تحریم به ستوه آمده اند.

خبرنگاران واعظی: متحدان آمریکا از اعتیاد این کشور به تحریم، به ستوه آمده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

محمود واعظی روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اعتراض مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به استفاده آمریکا از تحریم های مالی نشان می دهد حتی متحدان آمریکا هم از اعتیاد این کشور به تحریم به ستوه آمده اند.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید نمود: سیاست تحریم، سیاست غیرانسانی، ظالمانه و پوسیده ای است که باید کنار گذاشته گردد این فقط نظر ایران نیست.

جوسپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه در این بیانیه ای، با بیان اینکه شاهد فرایند رو به رشد تحریم علیه ایران، کوبا، دیوان کیفری بین المللی و بتازگی پروژه نورد استریم 2 و ترک استریم هستیم، اضافه نمود: اتحادیه اروپا به عنوان یک اصل مخالف استفاده از تحریم توسط کشورهای ثالث علیه شرکت های اروپایی است که مشغول داد و ستد قانونی هستند. علاوه بر این، استفاده از تحریم های فرامرزی را خلاف مقررات بین المللی می داند. سیاست های اروپایی در داخل اروپا تشخیص داده می گردد و نه کشور ثالث. (اینجا بخوانید)

منبع: ایرنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1434

به "خبرنگاران واعظی: متحدان آمریکا از اعتیاد این کشور به تحریم، به ستوه آمده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واعظی: متحدان آمریکا از اعتیاد این کشور به تحریم، به ستوه آمده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید