خلیل زاده: پرسپولیس انتخاب اول و آخر من بود، خوشحالم به پرطرفدارترین تیم آسیا پیوستم

به گزارش تور روسیه ارزان، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاد داخلی داشتم ولی من انتخاب خود را از قبل انجام داده بودم و پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود.

خلیل زاده: پرسپولیس انتخاب اول و آخر من بود، خوشحالم به پرطرفدارترین تیم آسیا پیوستم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور لحظه آخری ویتنام ارزان با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده پس از ثبت قرارداد دو ساله با تیم پرسپولیس گفت: قبلا صحبت های خود را با باشگاه پرسپولیس نموده بودیم و امروز برای دریافت عکس به باشگاه پرسپولیس آمدم. خوشحالم به پر هوادارترین تیم آسیا پیوستم و امیدوارم سال جاری سال خوبی برای باشگاه پرسپولیس باشد.

وی در مورد حضورش در رقابت های این فصل باشگاه های آسیا مطرح کرد: این مرحله امکان همراهی پرسپولیس را ندارم اما امیدوارم در مرحله بعد تیم را همراهی کنم.

مدافع جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حضور در این تیم و کار کردن با برانکو باعث پیشرفت او خواهد شد، گفت: هر بازیکنی آرزو دارد در تیم پرسپولیس بازی کند و من نیز از این قائده مستثنی نیستم. امیدوارم سال جاری بتوانیم با برانکو سال به مراتب بهتری از سال گذشته داشته و رکورد شکنی های بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد شماره پیراهن فصل آینده خود توضیح داد: قرار شد شماره 3 را برتن کنم. من این شماره را دوست داشتم و باشگاه نیز لطف کرد و این شماره را به من داد.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که حضور در پرسپولیس باعث حضورش در تیم ملی خواهد شد، مطرح کرد: این مسئله بستگی به عملکرد خودم دارد و باید به گونه ای عمل کنم تا به تیم ملی راه پیدا کنم. هر بازیکنی آرزوی حضور در تیم ملی را دارد. چه ما باشیم و چه نباشیم امیدوارم تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند.

وی در مورد پیشنهاداتش گفت: پیشنهاد خارجی نداشتم اما پیشنهاد داخلی داشتم ولی من انتخاب خود را از قبل انجام داده بودم و پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه سه سال قبل قرار بود همراه با رضا حقیقی به پرسپولیس ملحق گردد اما این اتفاق نیفتاد، شرح داد: یه سری مسائل از قبل رخ داد و جا برای بازی کردن من در پرسپولیس نبود. من رفتم جایی که بیشتر بازی کنم و امیدوارم حالا مثمرثمر باشم.

خلیل زاده در مورد رقابت با حسینی و انصاری گفت: این جا بازی کردن راحت نیست و هر کسی آماده تر باشد به زمین می رود. من کوشش خود را انجام می دهم تا مثمرثمر باشم.

وی در مورد عدم توافق با سپاهان اعلام کرد: من با سپاهان صحبت نموده بودم و چند سال خوب را در آنجا سپری کردم. آرزوی موفقیت برای این تیم می کنم اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1031

به "خلیل زاده: پرسپولیس انتخاب اول و آخر من بود، خوشحالم به پرطرفدارترین تیم آسیا پیوستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: پرسپولیس انتخاب اول و آخر من بود، خوشحالم به پرطرفدارترین تیم آسیا پیوستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید