در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین اخبار از نقره داغ شدن میلیاردر معروف به علت تخلفات ایران مال

به گزارش تور روسیه ارزان، شهردار منطقه 22 شهرداری تهران گفت: کلیه مفاد رأی پروژه ایران مال اعم از پارکینگ، قلع، تخریب و جرایم دارای زمان بندی است.

در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین اخبار از نقره داغ شدن میلیاردر معروف به علت تخلفات ایران مال

علی نوذرپور شهردار منطقه 22 شهرداری تهران در تبادل نظر با خبرنگار ، با اشاره به صدور رأی بدوی در کمیسیون ماده 100 برای تخلفات پروژه ایران مال، گفت: همه مفاد رأی بدوی اجرا می گردد، زیرا مالک هم به رأی صادره اعتراض ننموده و به آن تمکین نموده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها بخش هایی از پروژه افتتاح شده، اظهار کرد: در حال حاضر صورت جلسه ای بر اساس مفاد رأی بدوی تنظیم شده و برای بخش های مختلف رأی صادره زمان بندی شده است.

نوذرپور اضافه نمود: بر همین اساس برای هر بخش از رأی مالک مکلف به رعایت و تأمین همه مواردی است که در رأی کمیسیون ماده 100 صادر شده است.

شهردار منطقه 22 شهرداری تهران در مورد مهلت تأمین پارکینگ، اظهار کرد: اکنون در مرحله اجرای رأی هستیم و ابتدا باید جرایم و عوارض را بگیریم.

وی در انتها اظهار داشت: اجرای تمام مقاد رأی از پارکینگ تا قلع و تخریب جرایم و عوارضی که محاسبه می گردد دارای زمان بندی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 500

به "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین اخبار از نقره داغ شدن میلیاردر معروف به علت تخلفات ایران مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین اخبار از نقره داغ شدن میلیاردر معروف به علت تخلفات ایران مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید