دولت وفاق ملی لیبی ادعای حفتر درباره عملیات سرنوشت ساز علیه طرابلس را رد کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس، ادعای ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای شرق لیبی درباره شروع عملیات سرنوشت ساز علیه طرابلس را توهم خواند.

دولت وفاق ملی لیبی ادعای حفتر درباره عملیات سرنوشت ساز علیه طرابلس را رد کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فائز السراج رئیس دولت وفاق ملی لیبی امروز آدینه هر گونه حمله به طرابلس پایتخت این کشور را رد کرد.

طبق گزارش وبگاه بوابة الوسط، السراج در واکنش به اظهارات حفتر مبنی بر اینکه زمان شروع عملیات و پیشروی به سمت طرابلس فرا رسیده است، گفت: نه سیطره و نه یورشی در کار است و شروع عملیات نیز توهم است.

او همچنین مردم لیبی را به حمایت از دولت قانون و نهادهای آن دعوت کرد.

حفتر در بیانیه ای که دیشب صادر کرد، گفت: نبردی سرنوشت ساز را برای پیشروی به قلب پایتخت شروع کردیم تا با شکستن غل و زنجیری که این شهر را به اسارت درآورده است، شادی را برای مردم آن به ارمغان آوریم.(جزئیات بیشتر)

نیروهای تحت امر حفتر از نُه ماه پیش با هدف سیطره بر طرابلس، با حمایت اقتصادی و تسلیحاتی امارات و مصر حملات به مناطق اطراف این شهر را شروع نموده اند و تا کنون در این حملات تعداد زیادی از مردم لیبی کشته و شمار زیادی از آن ها نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 987

به "دولت وفاق ملی لیبی ادعای حفتر درباره عملیات سرنوشت ساز علیه طرابلس را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت وفاق ملی لیبی ادعای حفتر درباره عملیات سرنوشت ساز علیه طرابلس را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید