رئیس جمهور برزیل اینبار به اختلاس متهم شد

به گزارش تور روسیه ارزان، بولسونارو رئیس جمهور برزیل که پیش از این به دلیل بی کفایتی در رابطه با کنترل بیماری کرونا در این کشور به جنایت متهم شده بود اینبار با اتهام اختلاس روبرو شده است.

رئیس جمهور برزیل اینبار به اختلاس متهم شد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، بولسونارو رئیس جمهور برزیل در رابطه با فساد اقتصادی، اختلاس و سوءاستفاده از نیروی کار اتهامات جدیدی را دریافت نموده است.

بولسونارو ، یک پوپولیست راست افراطی ، که همواره هوادار دونالد ترامپ بوده در ژانویه 2019 کار خود را شروع کرد و قول داد وطن را برای همواره از زیر یوغ فساد آزاد کند.

اما روز گذشته یک وب سایت خبری در برزیل مجموعه ای از گزارش ها را منتشر کرد که ادعاهای بولسونارو در رابطه با مبارزه با فساد را نقض می نماید. این وب سایت که UOL نام دارد ادعا کرد بولسونارو در 30 سال یک زندگی مخفی داشته، بدان معنا که تقریبا از سال 1991 تا 2018 ریاست یک طرح اختلاس موسوم به راچادینها را بر عهده داشته است.

یکی از مستندات UOL صوت هایی است که از یک منبع ناشناس به دست آمده است.

در برزیل رویه غیرقانونی حذف و کم کردن از دستمزد کارکنان به نام راچادینها معروف است. این اصطلاحی عامیانه است که تقریباً به معنای تقسیم حقوق یا بازپرداخت پول است. پسر بولسونارو یعنی فلاویو بولسونارو ، مدت ها است که مورد ادعاهای مشابهی قرار گرفته است که وی در زمان حضور خود در کنگره ایالتی ریو بر چنین کلاهبرداری نظارت داشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2007

به "رئیس جمهور برزیل اینبار به اختلاس متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور برزیل اینبار به اختلاس متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید