روسیه درباره برجام آمریکا را تهدید کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین باردیگر از اقدامات و سیاست های آمریکا در ارتباط با ایران انتقاد کرد.

روسیه درباره برجام آمریکا را تهدید کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف، سفیر روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در توئیترش نوشت: احساس خیلی زیادی وجود دارد که سیاست آمریکا درباره ایران حساب شده و سنجیده نیست. اگر واشنگتن پیروز به ناکارآمدکردن برجام گردد، لذا اجرای پروتکل الحاقی نیز متوقف خواهد شد و در نتیجه آن شرایط برنامه هسته ای ایران نیز بیش از گذشته مبهم و غیرشفاف خواهد شد. آیا این همان چیزی است که آمریکا به دنبال آن است؟ چرا؟

لازم به ذکر است که مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و دیگر مقامات این کشور بارها تأکید نموده اند که در کوشش هستند تا اجازه ندهند تحریم های تسلیحاتی علیه ایران در اکتبر امسال میلادی برداشته گردد.

مقام های آمریکایی گفته اند در صورتی که طرح تمدید تحریم های تسلیحاتی با موافقت شورای امنیت تصویب نگردد، واشنگتن به دنبال رجوع به یکی از بندهای برجام برای احیای تحریم ها علیه ایران خواهد بود.

کارشناسان می گویند آمریکا از آن جهت که اردیبهشت ماه سال 1397 از برجام خارج شده جزو طرف های مشارکت کننده در برجام نیست و نمی تواند از بندهای این توافق برای تمدید تحریم ها علیه ایران استفاده کند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1426

به "روسیه درباره برجام آمریکا را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه درباره برجام آمریکا را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید