فرایند ابتلا به کرونا در چهار کشور اروپایی نزولی شد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آمار مبتلایان به کرونا در بعضی کشورهای اروپایی فرایند نزولی پیدا نموده است.

فرایند ابتلا به کرونا در چهار کشور اروپایی نزولی شد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در همین ارتباط، برای نخستین بار مقام های ایتالیایی از کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه اطلاع داده اند.

همچنین سرعت ابتلاء به کرونا در اسپانیا و آمار جان باختگان نیز فرایند کاهشی را نشان می دهد.

در فرانسه نیز روز شنبه اعلام شد که 441 نفر در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا جان باخته اند که در مقایسه با رقم روز قبل از آن (588 نفر) کاهش نشان می دهد.

یک مقام ارشد وزارت بهداشت فرانسه گفت با این تعداد از زمان شروع همه گیری در این کشور شمار کلی جان باختگان بیماری کووید -19 به 7 هزار و 560 نفر رسیده است.

علاوه بر این، آلمان روز یکشنبه برای سومین روز متوالی از کاهش شمار جدید مبتلایان به ویروس کرونای جدید اطلاع داد و مؤسسه رابرت کخ، مرجع اعلام روزانه آمار کرونا در آلمان اعلام نموده است که در 24 ساعت گذشته 5936 نفر به کرونا مبتلا شده اند. این آمار کاهش 146 نفری را نسبت به روز گذشته نشان می دهد.

بسیاری از کشورهای اروپایی همزمان با فرایند شیوع کرونا مقررات سخت گیرانه ای را در ارتباط با رفت و آمدهای اجتماعی وضع کردند و بسیاری از شهرهای اروپایی همچنان در شرایط قرنطینه به سر می برند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1241

به "فرایند ابتلا به کرونا در چهار کشور اروپایی نزولی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ابتلا به کرونا در چهار کشور اروپایی نزولی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید