زیرساختهای توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران/آذربایجان غربی امروز آدینه 16 خردادماه، شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سفر یک روزه به خوی از گمرک مرزی رازی در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مسائل آن نهاده شد.

زیرساختهای توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا گردد

استاندارآذربایجان غربی در این بازدید با تاکید بر تسریع در ساخت پایانه مرزی رازی گفت: مرز رازی از مهمترین مبادی رسمی استان است که باید با تامین زیرساخت های لازم در آن، شرایط را برای رونق تجارت خارجی و توسعه صادرات مهیا کنیم.

آذربد ناظر گمرکات استان نیز در حاشیه بازدید از مرز رازی ظمن اشاره به بعضی مسائل و مسائل پیرامون این گمرک مرزی گفت : ساماندهی پایانه های مرزی استان در راستای رسیدن به رونق مالی و توسعه صادرات غیرنفتی صورت می گیرد و هدف از این بازدید، ارزیابی دقیق و صحیح مسائل و مسائل مرز رازی و ارائه راه چاره برای برطرف آنها بود که امیدواریم باهمت مسئولان شهرستانی بتوانیم هرچه سریعتر ساخت و ساز فضای اداری و گمرکی مورد احتیاج را در این مرز تکمیل کنیم.

به گزارش خبرنگاران،پایانه مرزی رازی در 68 کیلومتری غرب شهرستان خوی و در نقطه مقابل گمرک کاپی کویی ترکیه واقع شده و علاوه بر سایر خدمات و رویه های گمرکی تنها گمرک ریلی آذربایجان غربی نیز هست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1367

به "زیرساختهای توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساختهای توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید