ستار همدانی: استقلال به لطف پاتوسی قدرت زیادی پیدا نموده است، از فتحی و خطیر تشکر می کنم!

به گزارش تور روسیه ارزان، ستار همدانی، بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال به لطف پاتوسی که واقعا بازیکن خوبی است، قدرت بیشتری در خط هافبک پیدا نموده است.

ستار همدانی: استقلال به لطف پاتوسی قدرت زیادی پیدا نموده است، از فتحی و خطیر تشکر می کنم!

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی سه بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: از اول فصل گفته بودم استقلال ضعف هایی در خط هافبک دارد که خوشبختانه رفع شده است، خلاقیت و قدرت در خط هافبک دیده نمی شد، اما با اضافه شدن پاتوسی که واقعا بازیکن خوبی است، توانسته قدرت بیشتری پیدا کند. استقلال به لطف پاتوسی در بحث انتقال توپ از دفاع به خط حمله بسیار خوب عمل می نماید.

وی اضافه نمود: زمانی که تیمی به محوطه جریمه استقلال نفوذ نموده و توپ را از دست می دهد، استقلالی ها دیگر اجازه شکل دریافت حریف را نداده و با سرعت به خط حمله نزدیک می شوند. پاتوسی این کار را در استقلال، به خوبی انجام می دهد. بردن فولاد با سه گل کار بزرگی است، اما این تیم دیگر جای هیچ ریسکی ندارد و هر دیدارش حکم فینال را دارد، چرا که پیش از این همه امتیازهایی که باید از دست می داد را، از دست داده است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نیم فصل دوم فصل گذشته، جنس استقلال جور بود و بازی های خوبی انجام می داد. سال جاری هم جنسش جور شده و طرفدار هم همین را می خواهد. بعضی مواقع تیم خوب بازی نمی نماید و می برد، اما استقلال خوب بازی می نماید و به همه انرژی داده است. مطمئن باشید استقلال در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

همدانی با اشاره به خریدهای استقلال در نیم فصل دوم گفت: واقعا باید از مسئولان باشگاه استقلال به خصوص امیرحسین فتحی و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه تشکر کنم که بازیکنان خوبی خریداری نموده اند که هر سه به استقلال یاری می نمایند، برخلاف سال گذشته که یک سری بازیکن بدرد نخور دریافتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 462

به "ستار همدانی: استقلال به لطف پاتوسی قدرت زیادی پیدا نموده است، از فتحی و خطیر تشکر می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستار همدانی: استقلال به لطف پاتوسی قدرت زیادی پیدا نموده است، از فتحی و خطیر تشکر می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید