سرنوشت مرموز پزشکان شاکی از کرونا در روسیه ، پرت شدن از پنجره بیمارستان و مرگ

به گزارش تور روسیه ارزان، تعداد پزشکان روس که پس از شکایت کردن از فشار کار و کمبود ابزار و تجهیزات بهداشتی مبازره با کرونا از پنجره بیمارستان محل خدمت بیرون پرت شده اند به سه رسید.

سرنوشت مرموز پزشکان شاکی از کرونا در روسیه ، پرت شدن از پنجره بیمارستان و مرگ

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سان، الکساندر شوله پف 37 ساله سومین پزشک اهل روسیه است که این روزها با مرگ دست و پنجه نرم می نماید. او با انتشار یک ویدئو مدعی شد مجبورش نموده اند با وجود مبتلا شدن به ویروس کرونا همچنان در بخش بیماران کووید-19 خدمت کند. شوله پف و همکارش از کمبود ابزار بهداشتی و پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا در شهر ورونژ در جنوب غربی روسیه گلایه گرده بودند.

این پزشک مجرب اورژانس اندکی بعد روی تخت بیمارستان یک ویدئوی دیگر بیرون داد تا درباره اقدام خود شفاف سازی کند و روز شنبه در حالی که در یک بیمارستان محلی تحت درمان بود، ناگهان از پنجره طبقه دوم بیرون پرید و حالا با شکستگی جمجمه اوضاعی بسیار وخیم و بحرانی دارد. معمای ماجرای پرت شدن از پنجره ساختمان بیمارستان همچنان حل نشده و به شکل یک راز باقی مانده است.

پیش تر دو پزشک زن ارشد در بیمارستان های روسیه هم از پنجره پرت و کشته شده بودند. گفته می گردد هر دو پزشک از کمبود تجهیزات مراقبت و پیشگیری شخصی برای بیماران و پزشکان به مسئولان بالاتر خود گلایه نموده بودند. دکتر ناتالیا لبدوا 48 ساله از طبقه ششم و فاصله 18 متری پنجره بیمارستانی در مسکو بیرون پرید و جان خود را از دست داد.

پزشک دیگر یلنا نپوم نیاشچوا، 47 ساله و مادر دو فرزند است که از پنجره طبقه پنجم بیمارستانی در کراسنویارسک بیرون افتاد و کشته شد. منابع بیمارستانی می گویند این پزشک باتجربه از کمبود تجهیزات مبارزه با کرونا برای پزشکان و پرستاران شاکی و گلایه مند بود. تصویر مربوط به این خبر مربوط به دکتر نپوم نیاشچواست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1323

به "سرنوشت مرموز پزشکان شاکی از کرونا در روسیه ، پرت شدن از پنجره بیمارستان و مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت مرموز پزشکان شاکی از کرونا در روسیه ، پرت شدن از پنجره بیمارستان و مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید