ضرورت فعال کردن بخش دانشگاهی در حوزه پائین دستی صنعت نفت

به گزارش تور روسیه ارزان، وزیر نفت گفت: در پی این هستیم که دانشگاه ها را در بخش پژوهشی و مطالعاتی صنعت نفت در بخش پائین دستی فعال کنیم.

ضرورت فعال کردن بخش دانشگاهی در حوزه پائین دستی صنعت نفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز شنبه 5 دیماه در نشست با رؤسا و استادان دانشگاه های کشور که پیرامون آنالیز طرح های میدان محور صنعت نفت برگزار گردید، با بیان اینکه مدت ها در پی برگزاری این جلسه با دانشگاه ها بودم، گفت: پیگیر بودیم تا دانشگاه های کشور در بخش بالادستی صنعت نفت فعال گردد. البته طی چند روز آینده جلساتی را برای فعال شدن دانشگاه ها در بخش پایین دستی صنعت نفت برگزار می کنیم.

وی اضافه نمود: پروژه های بالادستی صنعت نفت را در دانشگاه هایی که در بخش بالادستی حوزه نفت فعالیت دارند سپرده ایم که این طرح ها فقط شامل مطالعه نیست بلکه در بخش پژوهشی نیز فعال می گردد.

به گفته این مقام مسئول، این مطالعات و فعالیت ها عملی شده اند و کار در حال پیشروی است. جلسه امروز نیز با هدف و شنیدن اظهارات رؤسای دانشگاه ها و فعالان این بخش است که با حضور کارفرمایان طرح ها برگزار می گردد.

وزیر نفت اضافه نمود: از رؤسای دانشگاه ها می خواهم بدون سانسور اظهارات خود را بیان نموده و خود را سانسور نکنند. چرا که فرصت دیگری برای آنالیز و رفع کردن مسائل این حوزه نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1103

به "ضرورت فعال کردن بخش دانشگاهی در حوزه پائین دستی صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت فعال کردن بخش دانشگاهی در حوزه پائین دستی صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید