عون: مطالبات مردم لبنان از خواسته های مالی به سیاسی رسیده است

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از المنار، رئیس جمهور لبنان در سخنانی گفت که اعتراضات این کشور با مطالبات مالی به دلیل مالیات شروع شد و به مطالبات سیاسی رسیده است.

عون: مطالبات مردم لبنان از خواسته های مالی به سیاسی رسیده است

میشل عون اضافه نمود: هنگامی که اعتماد بین مردم و دولت رنگ ببازد، طبیعی است که مردم خواهان تغییر دولت خواهند شد تا دولت جدید مطالبات آنها را شنیده و اجرا کند.

وی ادامه داد: من نیز با مردم همراهی کردم و گفتم که مطالباتشان برحق است و مطالبات خود من نیز هست. من آنها را به تبادل نظر با یکدیگر دعوت کردم اما پاسخی دریافت نکردم.

میشل عون در سخنانی تلویزیونی از قصر بعبدا گفت: من تنها برای ساخت کشور به ریاست جمهوری رسیدم و به فکر آینده خود نیستم و دنبال امور مادی نیستم. دست های من با تناقضات در حکومت و جامعه بسته شده است و هسته های فاسد نیز همچنان حضور دارند و در این میان برخاستن مردم به منزله فرصتی برای اصلاحات است.

عون همچنین توضیح داد که با ایده دولت تکنوکرات موافق نیست و از نظر او دولت تکنوسیاسی (نیمی تکنوکرات ها و نیمی سیاسیون) برای اداره امور مناسب است.

رئیس جمهور لبنان در مورد حزب الله هم گفت که تحمیل کنار زدن حزبی که یک سوم ملت لبنان را تشکیل می دهد، امکان پذیر نیست.

میشل عون ضمن تاکید بر حل بحران کنونی این کشور اضافه نمود که به لبنانی ها اطمینان می دهم که سپرده های آنان در بانک ها محفوظ است و دلیلی برای برداشت آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 925

به "عون: مطالبات مردم لبنان از خواسته های مالی به سیاسی رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عون: مطالبات مردم لبنان از خواسته های مالی به سیاسی رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید