لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و زیدان فعلاً از بحران خارج شدند، بایرن و یوونتوس در شب رجحان آسان پاری سن ژرمن و سیتی به سختی پیروز شدند

به گزارش تور روسیه ارزان، در شبی که رئال مادرید با یک فزونی سخت موقتاً خودش را از فشار خارج کرد، یوونتوس از شکست پیروزی ساخت و بایرن، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن رقبای شان را شکست دادند.

لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و زیدان فعلاً از بحران خارج شدند، بایرن و یوونتوس در شب رجحان آسان پاری سن ژرمن و سیتی به سختی پیروز شدند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، شب اول از هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با رجحان سخت رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ و پیروزی آسان پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به انتها رسید.

در گروه اول، رئال مادرید ضمن ارائه نمایشی مطلوب با گل تونی کروس در دقیقه 18 در خانه گالاتاسرای به رجحان یک بر صفر رسید تا خودش و زیدان، سرمربی کهکشانی ها را موقتاً از بحران خارج کند و چهار امتیازی گردد. در دیگر بازی این گروه، پاری سن ژرمن در خانه بروژ 5 بر صفر پیروز و به صعود نزدیک شد. ایکاردی در دقایق 7 و 63 و امباپه در دقایق 61، 79 و 83 برای میهمان گلزنی کردند. با این نتیجه، پاری سن ژرمن 9 امتیازی بالاتر از رئال مادرید چهار و بروژ دو امتیازی در صدر جدول گروه اول قرار گرفته است.

براساس این گزارش، در گروه دوم مسابقات بایرن مونیخ در خانه المپیاکوس به رجحان 3 بر 2 رسید. رابرت لواندوفسکی در دقایق 34 و 62 و تولیسو در دقیقه 75 برای بایرن و العربی در دقیقه 23 و گیلرمه در دقیقه 79 برای تیم یونانی گل زدند. در دیگر دیدار این گروه تاتنهام با رجحان 5 بر صفر خانگی مقابل ستاره سرخ بلگراد به روند ناموفق اخیرش انتها داد. سون هیونگ مین در دقایق 16 و 44، هری کین در دقایق 9 و 72 و لاملا در دقیقه 57 برای تیم لندنی گلزنی کردند. در جدول گروه دوم بایرن 9 امتیازی در صدر است و تاتنهام چهار امتیازی بالاتر از ستاره سرخ سه و المپیاکوس یک امتیازی در رده دوم قرار گرفته است.

سه شنبه شب همچین در گروه سوم مسابقات منچسترسیتی در خانه خود قاطعانه 5 بر یک آتالانتا را برد. پس از اینکه پنالتی مالینوسکی در دقیقه 28، آتالانتا را پیش انداخت، سیتی توسط آگوئرو در دقایق 34 و 38 (از روی نقطه پنالتی) و استرلینگ در دقایق 58 و 64 و 69 به گل رسید. ضمن اینکه فودن از منچسترسیتی در دقیقه 83 از بازی اخراج شد. در جدول گروه سوم منچسترسیتی 9 امتیازی بالاتر از دیناموزاگرب و شاختار چهار و آتالانتای بدون امتیاز در صدر است.

در گروه چهارم نیز یوونتوس در حالی که با گل میرانچوک در دقیقه 30 از میهمانش، لوکوموتیو مسکو عقب افتاده بود، دو بار متوالی توسط دیبالا در دقایق 77 و 79 به گل رسید و 2 بر یک پیروز شد. در جدول گروه چهارم یوونتوس و اتلتیکومادرید با هفت امتیاز اول و دوم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 812

به "لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و زیدان فعلاً از بحران خارج شدند، بایرن و یوونتوس در شب رجحان آسان پاری سن ژرمن و سیتی به سختی پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و زیدان فعلاً از بحران خارج شدند، بایرن و یوونتوس در شب رجحان آسان پاری سن ژرمن و سیتی به سختی پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید