نارضایتی 51 درصدی مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ

به گزارش تور روسیه ارزان، گرچه نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که میزان رضایت مردمی از دونالد ترامپ در آستانه سال انتخاباتی 2020 به 49 درصد رسیده، اما میزان نارضایتی از او همچنان بیش از 50 درصد است.

نارضایتی 51 درصدی مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظرسنجی پایگاه هیل-هریس ایکس نشان می دهد، 49 درصد از آمریکایی های شرکت نماینده در این افکارسنجی عمکرد دونالد ترامپ در مقام ریاست جمهوری را تایید کردند که از 46 درصد نظرسنجی پیشین در هشتم و نهم دسامبر رشد داشته است. 51 درصد هم ناراضی هستند که از 54 درصد اوایل همین ماه کاهش نشان می دهد، اما همچنان بالاتر از 50 درصد مانده است.

پایگاه جمهوری خواستار همچنان روی افزایش تدریجی محبوبیت ترامپ مانور می دهند. تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که تقریبا 9 تن از هر 10 شرکت نماینده جمهوری خواه که 87 درصد می شوند، از ترامپ حمایت می نمایند؛ 22 درصد از دموکرات ها و 42 درصد از رای دهندگان مستقل هم همین نظر را داشتند.

این نظرسنجی پیش از رای مثبت مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح ترامپ صورت گرفته است. او با دو اتهام کارشکنی در فرایند کنگره و سوء استفاده از قدرت استیضاح شد و انتظار می رود سنا ژانویه 2020 جلسه محاکمه ای برگزار کند. نظرسنجی هیل-هریس ایکس از میان 1000 شرکت نماینده بین 13 - 14 دسامبر انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1022

به "نارضایتی 51 درصدی مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی 51 درصدی مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید