نگرانی پارس جنوبی از دچار شدن به سرنوشت نفت تهران پس از محرومیت از نقل وانتقالات

به گزارش تور روسیه ارزان، ایوب چراغی، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی گفت که نگران است این تیم به سرنوشت نفت تهران دچار گردد.

نگرانی پارس جنوبی از دچار شدن به سرنوشت نفت تهران پس از محرومیت از نقل وانتقالات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال، باشگاه پارس جنوبی جم را تا اطلاع ثانوی از جابجایی محروم نموده است. این حکم از آن جهت صادر شد که چندین نفر از بازیکنان و مربیان پیشین پارس جنوبی که هنوز پولی از این باشگاه دریافت ننموده اند، از پارسی ها به کمیته مشخص شرایط شکایت کردند.

ایوب چراغی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی ضمن تأیید این جمله به خبرنگاران گفت: امروز (سه شنبه) به فدراسیون فوتبال مراجعه کردم که نورشرق (رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون) گفت که تا اطلاع ثانوی از جابجایی محروم هستیم. به ما گفتند که نامه آن در اتوماسیون است و اگر مشکل اینترنت حل گردد، به دست ما می رسد.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جابجایی فعالیت کنیم، باید مطالبات طلبکاران را که از ما شکایت نموده اند، پرداخت یا رضایت آنها را جلب کنیم. این در حالی است که هنوز بلیت پرواز سفر برگشت به بوشهر را هم نگرفته ایم و با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم. امروز به بهاروند (رئیس سازمان لیگ) گفتم که شرایط خرید بلیت را هم نداریم و شاید به سرنوشت نفت تهران دچار شویم. او هم نگران بود و گفت پارس نباید به این روز بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 935

به "نگرانی پارس جنوبی از دچار شدن به سرنوشت نفت تهران پس از محرومیت از نقل وانتقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی پارس جنوبی از دچار شدن به سرنوشت نفت تهران پس از محرومیت از نقل وانتقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید