هشدار رئیس جمهور اندونزی نسبت به خشونت های احتمالی کریسمس

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: رئیس جمهور اندونزی به نیروهای پلیس این کشور دستور داده است تا در آستانه تعطیلات کریسمس تدابیر امنیتی خود را در اطراف کلیساها افزایش دهند.

هشدار رئیس جمهور اندونزی نسبت به خشونت های احتمالی کریسمس

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ دستور رئیس جمهور اندونزی به پلیس برای تشدید تدابیر امنیتی در اطراف کلیساها در شرایطی است که گزارش هایی در مورد حملات احتمالی در تعطیلات کریسمس منتشر شده است.بر اساس این گزارش رئیس جمهور اندونزی اشاره ای به نام گروه های تهدید کننده ننموده است ولی کاملا روشن و آشکار است که منظور وی شبه نظامیان تندروی این کشور بوده است.

گرچه در پی حملات مرگبار دهه 2000 میلادی بسیاری از گروه های شبه نظامی اندونزی از بین رفتند ولی هنوز گروه های کوچک شبه نظامی در این کشور فعال هستند.رئیس جمهور اندونزی امروز پنج شنبه پیش از سفر به ژاپن برای شرکت در یک اجلاس منطقه ای تاکید نمود، گزارشی از رئیس پلیس در مورد کوشش گروهی برای بر هم زدن امنیت کشور دریافت نموده ام و دستورات خاص و ویژه ای را صادر کردم.

این تهدیدات در شرایطی است که نگرانی ها نسبت به تشدید خشونت های مذهبی در اندونزی به شدت افزایش یافته است. اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان دنیا به شمار می رود. دولت اندونزی همیشه به خاطر عدم حمایت کافی از اقلیت های مذهبی به خصوص مسیحیان در برابر حملات گروه های افراطی با انتقاد روبرو بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 586

به "هشدار رئیس جمهور اندونزی نسبت به خشونت های احتمالی کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس جمهور اندونزی نسبت به خشونت های احتمالی کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید