وزیر گردشگری مالزی از عقد قرارداد با لوییس سوارز دفاع کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از جاکارتا پست، در حالی که آژانس دولتی گردشگری مالزی به تازگی قراردادی یک ساله با لوییس سوارز امضا کرد تا بتواند به یاری شهرت این بازیکن اوروگوئه ای کمپینی برای جذب توریست به این کشور ایجاد کند، برای این کار مخالفانی نیز پیدا کرد.

وزیر گردشگری مالزی از عقد قرارداد با لوییس سوارز دفاع کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

این بازیکن که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مطرح است، در عین حال برای گازدریافت هایش نیز شهرت دارد. سوارز پس از گاز دریافت یکی از مدافعان ایتالیا در جریان بازی های جام جهانی 2014 چهار ماه از بازی محروم شده بود. وی در فاصله 2010 تا 2013 نیز چند بار با احتمال چنین جریمه ای روبه رو شده بود.

اکنون هی لوی سیان از حزب مخالف دولت عدالت، نذری عبدالعزیز وزیر گردشگری مالزی را برای این تصمیم زیر سوال برده است.

وی هر چند بعدا گفت با عقد قرارداد با بازیکنان فوتبال برای جلب توجه به گردشگری مالزی مسئله ای ندارد، اما گفت فکر می نماید سوارز انتخاب درستی نبود. وی گفت: کاندیداهای خیلی بهتری وجود داشتند.

اما نذری از تصمیم خود دفاع کرد و گفت سوارز می تواند در رسانه های اجتماعی موجب جلب توجه گردشگران خارجی به جاذبه های مالزی گردد.

وی گفته است: اگر او انتخاب خوبی نبود 25.3 میلیون فالویر در اینستاگرام نداشت.

مالزی برای جلب گردشگران خارجی به ویژه چینی ها کوشش می نماید. سال پیش تقریبا 27 میلیون نفر توریست از مالزی دیدن کردند. گردشگران خارجی به سواحل پر نخل و جنگل های مالزی علاقه دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 665

به "وزیر گردشگری مالزی از عقد قرارداد با لوییس سوارز دفاع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر گردشگری مالزی از عقد قرارداد با لوییس سوارز دفاع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید