پول بودیمیر در آستانه پرداخت شدن، فرار عظیم پرسپولیس از محرومیت

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس با حکم دادگاه عالی ورزش محکوم به پرداخت طلب 475 هزار یورویی به همراه سود سالیانه پنج درصدی آن تا یازدهم بهمن ماه شد اما سرخ ها با وجود اولتیماتوم بالاترین مرجع رسیدگی به اختلافات ورزشی، توان پرداخت آن را نداشتند و حالا منتظر محکومیت از سوی فیفا هستند.

پول بودیمیر در آستانه پرداخت شدن، فرار عظیم پرسپولیس از محرومیت

باشگاه پرسپولیس که به تازگی اعضای جدید هیات مدیره خود را شناخته است در حالی با یکی از سنگین ترین بدهی ها روبرو شده که پولی در حساب خود ندارد.

با این حال مجید صدری که به تازگی با عضویت در هیات مدیره، ریاست آن را نیز بر عهده گرفته است میخواهد خیلی زود بدهی باشگاه را به وسیله منابع اقتصادی جدید پرداخت کند.

صدری در حالی میخواهد این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند که بدهی بودیمیر با توجه به نرخ روز ارز در بازار، حدود 14 میلیارد تومان است.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز که با کارگزاری برند سرخپوشان به مشکل خورده است به دلیل عدم دریافت مبلغی از سوی این مجموعه تا سرانجام امسال، قصد فسخ قرارداد با آنها را دارد. او تنها دل خوش به کوشش رئیس جدید هیات مدیره است تا پول را به حساب باشگاه تزریق نموده و سرخ ها را از محرومیت جدید یا کسر امتیاز در امان نگه دارد.

صدری قرار است عصر امروز جلساتی را در مورد نحوه دریافت پول از منابع اقتصادی جدید سرخپوشان برگزار نموده تا طلب بودیمیر را تامین کند.

این پول قرار است به وسیله حسابی در یکی از کشورهای همسایه به حساب مورد تایید بودیمیر واریز گردد تا سرخ ها بدون هیچ مسئله ای در جابجایی زمستانی فعالیت نموده و بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را جذب نمایند.

در صورتیکه صدری بتواند عصر امروز پول بودیمیر را تامین کند تا آدینه هفته جاری آن را پرداخت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1777

به "پول بودیمیر در آستانه پرداخت شدن، فرار عظیم پرسپولیس از محرومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول بودیمیر در آستانه پرداخت شدن، فرار عظیم پرسپولیس از محرومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید