کرونا، وضع مقررات سختگیرانه در ترکیه؛ اردوغان تمام پروازهای خارجی را لغو کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس جمهور ترکیه با صدور دستور لغو تمام پروازهای خارجی این کشور، از مردم خواست در خانه های خود بمانند و مقررات محدودیت ترددهای درون شهری را نقض نکنند.

کرونا، وضع مقررات سختگیرانه در ترکیه؛ اردوغان تمام پروازهای خارجی را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه شامگاه آدینه از وضع مقررات جدید و سخت تر برای مقابله با شیوع ویروس کووید19 در این کشور اطلاع داد.

اردوغان طی سخنرانی در استانبول با درخواست از مردم برای خارج نشدن از خانه های خود، گفت: به دوره ای رسیده ایم که باید از خودگذشتگی های بیشتری برای فائق آمدن بر این بحران انسانی انجام دهیم... به دلیل اینکه تهدید پیش روی ما بسیار جدی است، ما نباید آرام بگیریم.

به نوشته خبرگزاری آناتولی وی با بیان اینکه ترکیه از نظر تأمین مواد دارویی و غذایی هیچ مسئله ای ندارد، شرح داد: اگر تمام تدابیر بهداشتی را با دقت اجرا کنیم، انشالله به زودی بر این اپیدمی غلبه می کنیم... ما در مقایسه با دنیا و نسبت به جمعیت خودمان، بیشترین تخت های بخش مراقبت های ویژه را در اختیار داریم.

رئیس جمهور ترکیه در شرح مقررات جدید مقابله با ویروس کرونا در این کشور، با درخواست از مردم برای قرنطینه خانگی، گفت: تمام پروازهای بین المللی تا اطلاع ثانوی تعلیق شدند... سفرهای درون شهری نیز منوط به مجوز مسئولان است.

اردوغان همچنین اضافه نمود: تمام سواحل، تفرجگاه ها، پارک های جنگی و پیست های اسکی بسته می شوند و به کسی اجازه تجمع در این مناطق داده نمی گردد.. ساعت کاری انعطاف پذیر با حداقل کارکنان در بخش خصوصی و دولتی اعمال می گردد.

وی درباره تبعیت کردن همه مردم از این قوانین، تاکید نمود که به خاطر جان مردم و مخصوصا سالمندان، به هیچکسی اجازه نقض این مقررات را نداده و بهانه ای برای آن نمی پذیرند.

بر اساس آمار اعلامی، تا کنون در ترکیه 5698 مورد ابتلا به ویروس کرونا و 92 فوتی بر اثر آن گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1235

به "کرونا، وضع مقررات سختگیرانه در ترکیه؛ اردوغان تمام پروازهای خارجی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، وضع مقررات سختگیرانه در ترکیه؛ اردوغان تمام پروازهای خارجی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید