کلوپ: کسب یک امتیاز از وستهام واقعاً خوب است، تاتنهام هم در کورس قهرمانی قرار گرفته است

به گزارش تور روسیه ارزان، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از یک امتیاز خارج از خانه تیمش مقابل وستهام راضی به نظر می رسد.

کلوپ: کسب یک امتیاز از وستهام واقعاً خوب است، تاتنهام هم در کورس قهرمانی قرار گرفته است

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در دیداری خارج از خانه در چارچوب هفته بیست وپنجم لیگ برتر انگلیس مقابل وستهام تن به تساوی یک بر یک دادند، پس از این بازی در واکنش به این پرسش که فکر می کنید تیم تان دچار لغزش نخواهد شد؟ گفت: بله، از این بابت اطمینان دارم. فکر می کنم از حدود 5، 6، 7 و 8 هفته پیش می گوییم که کورس قهرمانی بین دو تیم است، اما حالا می بینیم که تاتنهام هم از پشت دارد به این کورس اضافه می گردد. تاتنهام شرایط سختی را تجربه می نماید، اما با این حال به خوبی از عهده شرایط موجود برآمده و باید به کاری که پوچتینو در این تیم انجام می دهد، اعتبار بدهم. آنها با این همه مصدومی که دارند بازی های خود را با برد به سرانجام می برند. به اعتقاد من تاتنهام هم در رقابت برای قهرمانی قرار گرفته است.

سرمربی سرخپوشان مرسی ساید که در این دیدار بازیکنانی همچون واینالدوم، هندرسون، گومز، لاورن و آرنولد در اختیار نداشت، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: اگر می خواهید در سرانجام فصل صدرنشین باشید، باید با شرایط های سخت کنار بیایید، چیزی که ما در این بازی تجربه کردیم. در اختیار داشتن بازیکنان و آماده بودن آنها البته یاری بیشتری به ما خواهد نمود. ما باید با فشار موجود بجنگیم و باید از شرایطی که در آن هستیم، لذت ببریم. ما در حال حاضر 62 امتیاز داریم و در این فصل لیگ برتر تنها در یک بازی شکست خورده ایم که این خیلی مثبت است، اما چهره شما - خبرنگاران - اینطور نشان می دهد که کمی متأسف هستید، اما نباید متأسف باشید چون همه چیز خوب است. بازی سختی بود، اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد و شرایط تیم، به نظر من این یک امتیاز هم واقعاً خوب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 445

به "کلوپ: کسب یک امتیاز از وستهام واقعاً خوب است، تاتنهام هم در کورس قهرمانی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: کسب یک امتیاز از وستهام واقعاً خوب است، تاتنهام هم در کورس قهرمانی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید