گریه غول 188 کیلویی سومو پس از قهرمانی عجیب در جام امپراتوری ژاپن

به گزارش تور روسیه ارزان، دوستداران کشتی سنتی سومو در ژاپن از پیروزهای پیاپی و قهرمانی ناشناخته ترین کشتی گیر نخستین رقابت اصلی سال 2020 شگفتزده و بسیار مسرور شده اند.

گریه غول 188 کیلویی سومو پس از قهرمانی عجیب در جام امپراتوری ژاپن

برای سفر به بلیط ارزان ژاپن با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، توکوشویرو کشتی گیری 188 کیلویی و تقریبا ناشناس بود که تا پیش از حضور در رقابت قهرمانی مربوط به سال نو میلادی کمتر کسی حتی نامش را شنیده بود. این رقابت ها پس از 15 روز مبارزه کشتی گیران سومو در توکیو روز یکشنبه به انتها رسید و در کمال شگفتی توکوشویرو توانست با 14 پیروزی و فقط یک شکست جام بزرگ قهرمانی را بالای سر ببرد.

در ورزشی که معمولا احساس در آن مجال بروز و ظهور ندارد، گریه کردن یک قهرمان 188 کیلویی اتفاقی بود که با استقبال گسترده تماشاگران حاضر در استادیوم ریوگوکو کوکوگیکان روبه رو شد. توکوشویرو پس از پیروزی در بازی آخر برابر تاکاکیشو (قهرمان نامدار کشتی سومو) به خبرنگاران گفت: می بایست خیلی گریه می کردم اما در این لحظه احساس می کنم همه فشارها از دوشم برداشته شد.

او ادامه داد: من کم بخت ترین کشتی گیر رقابت ها بودم و با خودم گفتم هر چه بادا باد. ترس به دل راه ندادم و تمام توانم را گذاشتم. لحظه گریه کردن توکوشویرو و پر شدن چشم های او از اشک در شبکه های اجتماعی ژاپن بازتاب فراوان یافت و ویدئوی چهره بامزه قهرمان دست به دست بین کاربران گشت. توکوشویرو که با رتبه 17 وارد رقابت ها شده بود، در نهایت قهرمان شد تا پس از مارس سال 2000 نخستین کشتی گیری باشد که با بالاترین رتبه از رقابت ها خارج می گردد.

این کشتی گیر 33 ساله در میانه رقابت ها مربی دوران دانشگاه خود را از دست داد و به نخستین قهرمان سومو از منطقه نارا در غرب ژاپن تبدیل شد که جام قهرمانی امپراتوری را بالای سر می برد. یک روز پس از قهرمان شدن، توکوشویرو همچنان نمی تواند بر احساس خود غلبه کند. او معتقد است آنچه در دو هفته گذشته اتفاق افتاده، رویایی است که به واقعیت تبدیل شده و حالا دارد روی ابرها قدم می زند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1053

به "گریه غول 188 کیلویی سومو پس از قهرمانی عجیب در جام امپراتوری ژاپن" امتیاز دهید

1 کاربر به "گریه غول 188 کیلویی سومو پس از قهرمانی عجیب در جام امپراتوری ژاپن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریه غول 188 کیلویی سومو پس از قهرمانی عجیب در جام امپراتوری ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید