37 نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمان

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان شمار ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را تا انتها روز دوم ثبت نام 37 نفر گفت.

37 نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمان

به گزارش خبرنگار از، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه در روز نخست ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، ثبت نام 20 نفر نامزد انتخاباتی قطعی شد، گفت: تا انتها روز دوم، 37 نفر برای نامزدی در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه در روز دوم، 16 نفر که همه مرد بودند در استان ثبت نام کردند، اضافه نمود: علاوه بر این 16 نفر، 1 نفر هم برای حوزه انتخابیه بم، فهرج، ریگان و نرماشیر، خارج از استان ثبت نام نموده است.

بصیری جزئیات ثبت نام به تفکیک 9 حوزه انتخابیه را بدین توضیح گفت: 4 نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور، 1 نفر در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، 2 نفر در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، 4 نفر در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد،3 نفر در حوزه انتخابیه بم، فهرج، نرماشیر و ریگان و 2 نفر در حوزه انتخابیه کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان ثبت نام کردند.

او بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهربابک و رفسنجان و انار، وهمچنین بافت ، رابر و ارزوئیه نیز فردی ثبت نام ننموده است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 952

به "37 نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "37 نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید