اجرایی از تیمون آتنی شکسپیر در ایران

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیمون آتنی با نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهدی رضایی و تهیه کنندگی حمیدرضا عیوضی از هجدهم آذرماه در تماشاخانه شانو روی صحنه می رود.

اجرایی از تیمون آتنی شکسپیر در ایران

این نمایش، نگاهی آزاد به نمایشنامه تیمون آتنی اثر ویلیام شکسپیر است که سه اجرا در جشنواره سی و ششمین تئاتر فجر در عمارت نوفل لوشاتو (ارغنون سابق) داشته است.

این اثرِ شکسپیر، از تراژدی های کمتر شناخته شده او در ایران است متنی که نگاه ویژه ای به انسان دارد. مهدی رضایی با رویکردی تازه، این متن را بازنگری نموده و به تصویر کشیده است که حرکتی پژوهشی در راستای خلق تئاترِ بدون متن (مبتنی بر بازیگرهای بداهه پرداز) است.

در این نمایش مهدی رضایی، حمیدرضا عیوضی، فرزین فولادپنجه، بنیامین میلان، فرناز افشار و صدف روزبهانی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل تیمون آتنی عبارتند از مشاور کارگردان و طراح لباس: آتنا تندرو، طراح نور: مهدی رضایی، طراح گرافیک: یاشار مشیرفر، دستیار کارگردان و برنامه ریز: عماد زارعی، مدیر صحنه: محمدعلی فرازی، مدیر اجرایی: حمیدرضا عیوضی، ساخت ویدیوهای تبلیغاتی: آیدین دلبسته، آیدا خدایی و یاشار مشیرفر، عکاس: ساره ارجمند، شعر، صدا و موسیقی تیزر: محمد افشار، مشاور تبلیغات: مهران عشریه، مدیر روابط عمومی: ندا کاوندی، تبلیغات مجازی: باربد طولابی (تهران تماشا).

تیمون آتنی تا بیست وهشتم آذرماه، هر روز به غیر از شنبه ها ساعت 19:30 در تماشاخانه شانو به نشانی خیابان وصال شیرازی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه فرهنگی (بهنام) به اجرا درمی آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 408

به "اجرایی از تیمون آتنی شکسپیر در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرایی از تیمون آتنی شکسپیر در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید