اشتباهات رایج در تور تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، هر ساله گردشگران زیادی با تور تایلند از کشورمان همراه می‌شوند.  بد نیست قبل از سفر با این تور بیشتر با این کشور آشنا شده و به نکاتی که در این مقاله آورده شده، دقت کنید.

اشتباهات رایج در تور تایلند

چک کردن پاسپورت پیش از سفر با تور تایلند

معمولا مسافران تور تایلند آنقدر برای این سفر هیجان زده می‌وند که فراموش می کنند تاریخ اعتبار پاسپورت خود را چک کنند. قبل از رزرو تور تایلند و پردتاخت هزینه ها حتما از اعتبار پاسپورت خود اطمینان حاصل کنید تا این موضوع سبب بروز ناراحتی و مشکل نگردد.

آب آشامیدنی در تایلند

به دلیل شرایط آب هوایی تایلند، خرید بتری آب اصلا توصیه نمی شود. برای نوشیدن آب از شیر آب های تصفیه شده استفاده کنید و اگر به محلی می روید که شیر آب تصفیه شده ممکن است وجود نداشته باشد می توانید بطری و یا قمقمه آب خود را با آب تصفیه شده پر نمایید و برای چند ساعت از آن استفاده نمایید. همچنین یخ در آب، آبمیوه ها و سبزیجات یخ زده نیز توصیه نمی‌شود.

تبدیل ارز لازم برای سفر با تور تایلند

به مسافران عزیز ایرانی توصیه می کنیم تا پول خود را قبل از سفر به تایلند به بات - Baht (واحد پول تایلند) تبدیل نکنند. اگر قصد سفربه تایلند را دارید قبل از سفر به یکی از صرافی های معتبر ایران مراجعه کنید و پول کافی برای سفر خود را به دلار تبدیل کنید. سپس بعد از رسیدن به تایلند می توانید از صرافی های داخل شهرها ( نه از صرافی داخل فرودگاه) که اغلب شبانه روز هم باز هستند دلار خود را به بات واحد پول تایلند تبدیل کنید.

لباس مناسب برای سفر با تور تایلند

تایلند کشوری شرجی و به شدت بارانیست و رطوبت موجود در هوا به صورت لایه ای از آب بر روی سطح زکین می نشیند، بار ها و بار ها شاهد زمین خوردن مسافران و توریستان در این کشور بوده ایم. انتخاب درست کفش و یا دمپایی مناسب خالی از اهمیت نیست. برای مثال اگر با دمپایی ابری به تایلند سفر نمایید، شدیدا در معرض خطر واژگونی هستید. مسافران زیادی در لحظه ی خروج از اتوبوس حمل مسافران از هواپیما به داخل ترمینال فرودگاه بر روی زمین سر خورد و افتاد و استخوان پایش در اثر زمین خوردن شکست.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 354

به "اشتباهات رایج در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات رایج در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید