آشنایی با هتل پولمن بانکوک جی

به گزارش تور روسیه ارزان، هتل پولمن بانکوک جی (Pullman Bangkok G)، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره تور تایلند برای تجربه یک اقامت لوکس و راحت است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با هتل پولمن بانکوک جی

هتل 5 ستاره پولمن بانکوک جی، از هتل های مدرن و لوکس شهر بانکوک است که با معماری مدرن و زیبا و امکانات مناسب، از بهترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در نزدیکی معروف ترین مراکز خرید و تفریحی منطقه سیلوم شهر بانکوک قرار گرفته است . با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل، می توانید به ایستگاه قطار هوایی چونگ نونسی (Chong Nonsi) برسید. همچنین با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه متروی زیرزمینی سیلوم (Silom) برسید که دسترسی خوبی به دیدنی های معروف شهر دارد.
فاصله هتل پولمن بانکوک جی تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi تنها 15 دقیقه می‌باشد. این هتل همچنین بهترین قیمت را به نسبت امکانات لوکس خود برای گردشگران تور تایلند ارایه می دهد.

این هتل 37 طبقه دارد که در مجموع تعداد اتاق‌های آن به 469 می‌رسد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: ضبط صوت، حمام و حمام بخار، چک این اختصاصی، بالش های مخصوص، سشوار، رادیو، اتاق کنفرانس، تلویزیون، تخت کینگ سایز، کافی شاپ و تلفن می شود. همچنین تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

رستوران Mistral در طبقه دوم هتل، با انواع غذاهای آسیایی و غربی و بوفه صبحانه، در تمام روز آماده ی پذیرایی است. ساعت نهار این رستوران از 12 ظهر تا 2 و نیم بعدازظهر است. رستوران Scarlett نیز در طبقه 37 با نمایی بی نظیر از شهر بانکوک قرار گرفته و بهترین رستوران بام شهر بنکوک به شمار می آید. فست فود 25 Degrees این هتل هم بهترین همبرگر های شهر بانکوک را عرضه می کند. در تور تایلند از هر فرصتی برای شادی و ثبت خاطرات خوش استفاده نمایید.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 366

به "آشنایی با هتل پولمن بانکوک جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل پولمن بانکوک جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید