این زمستان سرد نیست!

به گزارش تور روسیه ارزان، شماره صد و بیست و دوم هفته نامه شنبه با مصاحبهی وحید رجبلو بنیانگذار استارتاپ توانیتو منتشر شد. وحید رجبلو که فقط دو درصد از بدنش کار می نماید، توانسته بیش از 200 سایت طراحی کند و در حال حاضر هم یک تیم 12 نفره را راهبری می نماید. بنیانگذار توانیتو معتقد است که جسم کمترین تاثیر را در موفقیت یا شکست آدم ها دارد و در انتظار جذب سرمایه برای ادامه کار استارتاپش است. رجبلو در این مصاحبه تفصیلی از انگیزه هایش برای راه اندازی استارتاپ و آرزوهای دور و درازش حرف زده و اعتقاد دارد اگر استارتاپ او شکست بخورد موجب ناامیدی زیادی در جامعه می شود.

این زمستان سرد نیست!

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته خود با عنوان #این_زمستان _سرد_نیست به موضوع تفکر اشتباه در مورد زمان شروع کارآفرینی می پردازد.

رضا جمیلی در یادداشت خود از مسیر پر اشتباه قطار استارتاپی ایران نوشته و راهکار برون رفت از این مسیر را انتقال تجربه از طرف شکست خورده ها می داند. جمیلی معتقد است باید هزینه شکست را در اکوسیستم پایین آورد و بی هراس از مواخذه شدن به معرفی استارتاپ های شکست خورده پرداخت.

در صفحه اکوسیستم دنیا این شماره، گزارشی از اکوسیستم استارتاپی فناوری کشاورزی در آرژانتین منتشر شده و دلایل رشد اکوسیستم استارتاپی مرکز و شرق اروپا رو آنالیز کرده است. علاقه مندان به اینترنت اشیا هم می توانند از برنامه های علی بابا و مای دیوایسز در دنیای اینترنت اشیا در این شماره بخوانند.

در صفحه شروع راه این شماره شنبه، بنیانگذاران استارتاپ حقوقی آپلا از شروع به کار و اهداف استارتاپشان گفته اند. مهمانو و بدوپت از دیگر استارتاپ های شکل گرفته در یک سال اخیر هستند.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می توانید از سایت جار اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اسنپ تریپ در راه رتبه یک گردشگری ایران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 155

به "این زمستان سرد نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این زمستان سرد نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید