بازار شبانه روفائی تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، بازار شبانه روفائی (Rot Fai Market) یکی از بهترین بازارهای شبانه تور تایلند برای خرید سوغاتی است. این بازار دارای 3 بخش بوده که در هر بخش آن می توان اجناس مختلفی را خرید.

بازار شبانه روفائی تایلند

از انواع پوشاک گرفته تا انواع کلکسویون های نادر جهان و تنقلات ارزان و میان وعده های خوشمزه. چیزی که بازار شبانه روفائی را در میان دیگر بازار های شبانه تایلند متمایز کرده، فروش اجناس مدرن و فشن و هم اجناس قدیمی و نستالژیک است، چیزهایی که سخت می توان در دیگر بازارها پیدا کرد، در بازار روفائی به راحت به وفور پیدا می شود. کجای تایلند می توانید یک کادیلاک نو برای سال 1950 را پیدا کنید و همزمان کمی آن طرف تر جدیدتیرن لباس طبق آخرین مد را خریداری کنید. در هر یک از بخش‌های این بازار در تور تایلند می‌توانید اجناس زیر را خریداری نمایید:

بخش لوازم خانگی (Warehouse Zone)

تنوع محصولات واقعا شگفت انگیز است و رفتار دوستانه فروشندگان احساس گرمی به شما می دهد، در این بخش می توانید همه جیز از لوازم خانه تا لوازم الکترونیکی قدیمی، لباس های دست دو، کفش و بدلیجات پیدا کنید. در برخی از مغازه ها حتی می توانید چیز هایی نظیر دوربین قدیمی و عروسک های قدیمی ژاپنی نیز ببینید.

بخش عتیقه رود (Rod’s Antiques)

در این بخش همان طور که از اسم آن پیداست می توانید تمام اجناس قدیمی را پیدا کنید، از ماشین های کلاسیک، موتور های قدیمی گرفته تا لوازم عتیقه. بیشتر اجناس موجود در این بخش کمیاب، نادر و گران قیمت اند، از این رو، پیش از ورود به این مکان باید به چند نکته توجه کنید، 1 - عکاسی در این بخش ممنوع است، 2- دست زدن و لمس کردن اشیاء ممنوع است. تفاوت بزرگ این بخش با دیگر بازار های فروش عتیقه و اجناس قدیمی در گارانتی کردن تک بودن اجناس است. در این بخش هر جنسی که به فروش می رسد، گارانتی تک بودن می شود، این بدین معناست که در هیچ جای دنیا چیزی شبیه به ان را پیدا نخواهد شد.

بخش ویلست شاپینک (Whilst shopping)

و در آخر می رسیم به ویلست شاپینک که از مهم ترین قسمت های بازار شبانه روفائی است. در طول گشت و گذار خود در این بازار، خیابان غرفه های غذا در این بخش را از دست ندهید، بارهایی با نوشیدنی های ارزان و با کیفیت، بار بیکیوهایی با غذا و گوشت کباب شده لذیذ، ایستگاه های نودل های سرخ شده، بستنی های خوشمزه، چای تایلندی. در کنار درب ورودی این بخش رستوران های تایلندی بسیار خوبی نیز واقع شده اند که در آنها  در تور تایلند می توانید هر نوع غذایی که می خواهید سفارش دهید و از موسیقی زنده و رقص و آواز تایلندی لذت ببرید.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 352

به "بازار شبانه روفائی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شبانه روفائی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید