بازار شبانه پات پونگ

به گزارش تور روسیه ارزان، بازار شبانه پات پونگ، یکی از بهترین بازارهای عالی کشور تایلند برای تجربه یک خرید عالی و ارزان است. در این مقاله شما را بیشتر با ویژگی‌های این بازار آشنا خواهیم کرد.

بازار شبانه پات پونگ

بازار شبانه پات پونگ بانکوک تایلند یکی از بازار های شبانه ایست که باید دید، این بازار بسیار شلوغ است و توجه توریستان زیادی را به خود جلب کرده است. این بازار معمولا اولین مقصد توریستان بانکوک است. اما در ان بازار به این نکته توجه کنید که قیمت محصولات با کیفیت آنها کاملا مرتبط است، از آنجایی که هر نوع کیفیتی از مارک های تقلبی کرفته تا برند های معتبر را می توانید در این بازار پیدا کنید، می بایست به کیفیت جنس خریداری شده توجه نمایید. اگر فروشنده قیمت را به طور ناگهانی شکست و قیمت را پایین آورد مطمئن باشید که برند فیک و تقلبی می باشد. در کنار اجناس متنوع این بازار، رستوران ها، کافه ها و بار های پر انرژی و مختلف به جذابییت این بازار افزوده است. تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی می‌باشد.

چطور  در تور تایلند به بازار شبانه پات پونگ بانکوک برویم ؟

تنها کافیست سوار ترین هوایی شوید و در ایستگاه سیام از ترین پیاده شوید، از ایستگاه سالا دانگ به سمت یکی از راهرو های سمت راستی خارج شوید، در شهر پیاده رویی که دست فروشان بساط کرده اند را ادامه دهید، بعد از 5 دقیقه پیاده روی به بازار پات پونگ می‌رسید.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 351

به "بازار شبانه پات پونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شبانه پات پونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید