باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، دومین نمایشگاه بین المللی ورزش طی روزهای 25 تا 28 دی ماه با حضور 25 تولیدکننده داخلی و 5 تامین کننده از خارج کشور در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می گردد.

باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم

این نمایشگاه از طرف انجمن حمایت از فراورینمایندگان داخلی و شرکت توسعه بازرگانی و با حمایت کمیته ملی المپیک و شرکت توسعه بازرگانی این کمیته برگزار می گردد.

شاهرخ شهنازی در نشست خبری مربوط به برگزاری این نمایشگاه که امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید، گف: از اینکه شاهد برگزاری نمایشگاهی با موضوع تجهیزات ورزشی هستیم، خوشحالیم. برگزاری این نمایشگاه نکات خوبی دارد که یکی از آنها حمایت فراوری نماینده های داخلی هست. البته که گفته می گردد حمایت زیادی نشده اما فکر می کنم سال آینده می توان این نمایشگاه پر رونق تر برگزار گردد.

وی با بیان اینکه در ورزش از لحاظ تجهیرات طیف گسترده ای داریم، اعلام کرد: فراوری نماینده ها کم کم به این سمت حرکت می نمایند که در جهت استانداردهای جهانی فراوریاتی داشته باشند. البته که با توجه به مسائل ارزی باید از فراوری نماینده های داخلی حمایت کرد. در کل باید جهت فراوریات تجهیزات داخلی بیشتر فعالیت کنیم و کمیته ملی المپیک از این قبیل حرکت ها استقبال می کنیم و حمایت معنوی خواهیم کرد.

شهنازی در پاسخ به این پرسش آیا فدراسیون ها از تجهیزات داخلی استفاده می نمایند، تاکید نمود: در مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون داریم در بعضی بخش ها امکان استفاده از تجهیزات داخلی وجود دارد. در بخش همگانی و استعدادیابی بیشتر از تجهیزات داخلی استفاده می گردد اما در بخش قهرمانی بیشتر از تجهیزات خارجی استفاده می گردد. در بحث پوشاک برای نمونه در کشتی از دوبنده های داخلی استفاده می نمایند و حتی دوبنده های داخلی صادر هم می شوند.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست خبری رهنما مدیر عامل شرکت توسعه بازرگانی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه نمایشگاه موردنظر با حمایت رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مقرر شد با یاری بخش خصوصی نمایشگاه تخصصی از دستاورد های ملی و بومی در عرصه ورزش برپا کنیم. هدف ما یاری به عرضه محصولات نوین داخلی است.

وی همچنبن تاکید نمود: ما علاوه بر افتتاحیه نشست های تخصصی دیگری را هم برنامه ریزی کردیم و نشست اقتصاد ورزش هم برگزار خواهیم کرد. ما از فدراسیون ها دعوت کردیم و مکاتبه داشتیم که در این نمایشگاه باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 430

به "باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید