بهترین جاذبه های پنانگ

به گزارش تور روسیه ارزان، پنانگ یکی از مهمترین شهرهای توریستی کشور مالزی در بین گردشگران ایرانی است. پنانگ شهری مدرن و پر از آسمان خراش است اما جاذبه‎های طبیعی و تاریخی آن هم در مرکز توجه هستند.

بهترین جاذبه های پنانگ

عمارت Cheong Fatt Tze مالزی

این مکان در گذشته خانه‌ یک صنعتگر چینی بوده و یکی از بهترین نمونه‌های معماری قرن 18 و 19م چینی در تور مالزی است. این عمارت کاملاً‌ بر اساس سبک فنگ شویی و توسط گروهی از استادکارهای چینی ساخته شده است. ناگفته نماند که ساخت آن بیش از 8 سال زمان گرفت. عمارت Cheong Fatt Tze شامل 5 حیاط گرانیتی، 38 اتاق، 7 راه‌پله و 22 پنجره است. افراد بومی نام آن را عمارت آبی گذاشته‌اند.

موزه تعاملی پنانگ مالزی

بازدید از این موزه را در تور مالزی از یاد نبرید، چرا که موزه‌ تعاملی پنانگ واقعاً‌ باعث می‌شود که تصورات قبلی و کسل‌کننده‌ای که از موزه‌های قدیمی و از تاریخ گذشته دارید را فراموش نمایید. چراکه این موزه تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز برای شما به ارمغان خواهد آورد. تصور کنید که بخش های مختلف یک موزه را به صورت سه بعدی می‌بینید. بخش‌های این موزه هم شامل تصاویر تاریخی مانند جنگ‌های قدیمی می‌شوند، و هم آسانسورهایی که شخصیت‌های ترسناک در آن‌ها قرار دارند.

سرزمین ماجراجویی پنانگ مالزی

گذراندن تنها چند ساعت ماجراجویی در سرزمین ماجراجویی پنانگ تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین و احساسی‌ترین لحظات شما خواهد شد. به هرحال، ماجراجویی در هوای آزاد و در ارتفاع خاطره‌ای به یاد ماندنی است. این پارک مخصوص زیپ‌لاین است. البته سایر فعالیت‌های گردشگری تور مالزی هم در این مکان وجود دارند، مانند سقوط آزاد از ارتفاع 20 متری.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 348

به "بهترین جاذبه های پنانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید