بهترین زمان برای سفر به پوکت

به گزارش تور روسیه ارزان، بهترین زمان برای سفر به جزیره پوکت چه موقع است ؟ جزیره گرمسیری پوکت (phuket)، یکی از بهترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد و آب و هوایی نسبتا گرم دارد.

بهترین زمان برای سفر به پوکت

در جزیره پوکت در طی سه بازه زمانی زیر آب‌وهوای این جزیره در تور تایلند لحظه آخری متفاوت خواهد بود.

اگر ماه‌های نوامبر تا فوریه را برای سفر به تایلند انتخاب نمایید، خنک‌ترین روزهای پوکت را مشاهده خواهید کرد. در این زمان حجم بالایی از گردشگران در جزیره دیده می‌شوند. دمای هوا در این زمان در جزیره رویایی در کشور تایلند تا 20 تا 30 درجه سانتیگراد متغیر می‌باشد و می توان آن را خنک‌ترین و خشک‌ترین روزهای پوکت دانست. ماه‌های آبان تا بهمن، بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل پوکت و تفریحات آبی این جزیره دانست.

اگر ماه مارس تا اواسط می را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید با گرم‌ترین روزهای این جزیره را تجربه خواهید کرد و سفر بریای شما دلچسب نخواهد شد. دمای هوا در این ماه‌ها به طو میانگین 35 درجه سانتیگراد می‌باشد و رطوبت هوا نیز بسیار بالا خواهد بود. البته فروردین و یا ماه اپریل نیز می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به تایلند و پوکت باشد، چرا که در این هنگام فستیوال سونکران، جشن سال نوی تایلندی برگزار می‌گردد و جشن آب از شما این گرما را خواهد گرفت.

اواسط می تا اکتبر فصل بارش‌های موسمی کشور تایلند و جزیره پوکت اسن. البته دمای هوا چندان بالا نبوده و اغلب در حدود 28 تا 29 درجه سانتیگراد است، اما بارش‌های سیل آسای این زمان دلیل چندان خوبی برای سفر باقی نیستند. اما اگر با باران مشکلی ندارید، در عوض می‌توانید از رطوبت پایین هوا و قیمت‌های بسیار پایین لذت ببرید. ارزان‌ترین زمان برای سفر به کشور تایلند به حساب می‌آید و جزیره خلوت است. ماه‌های اردیبهشت، شهریور و می از بارانی‌ترین ماه‌های جزیره پوکت هستند.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 405

به "بهترین زمان برای سفر به پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان برای سفر به پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید