جاذبه های زیبای تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، تایلند به خاطر وجود سواحل آرام و زیبا، شهرهای پر رفت و آمد، معابد باشکوه و طبیعت زیبا و تفریحات متعدد یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای سفر است.

جاذبه های زیبای تایلند

قصر تابستانی بنگ پا این، قصر تابستانی پادشاهان تایلندی بوده است. این مکان باغ های زیبایی دارد و با معماری اروپایی تزیین شده است.

بازار دمنوین سادواک، بازاری شناور در بانکوک است که مواد غذایی محلی در آن به وفور یافت می شود.

ویی اینتانون مرتفع ترین کوه تایلند به حساب می آید. ارتفاع آن بین 800 متر تا 2565 متر متغیر بوده که موجب بروز تغییرات آب و هوایی گردیده است. پارک ملی دویی اینتانون در استان چیانگ می تایلند، آبشارها و کوه های فراوان و تنوع زیستی بالایی دارد، دارای غارهای متعدد و شگفت انگیزی برای بازدید گردشگران تور تایلند دارد.

لوی کراتونگ فستیوالی است که هر ساله در تایلند در شب ماه کامل دوازدهمین ماه قمری برگزار می شود. در این فستیوال مردم بالن های خود را به هوا می فرستند تا بد اقبالی از آنها دور شود و نور فانوس راه درست را در زندگی به آنها نشان دهد.

معبد وات رونگ خون در چیانگ رای، توسط چیره دست ترین معماران و طراحان تایلند ساخته شده است. این معبد دارای نمای بسیار زیبای سفید و شیشه ای است که آن را در تمام دنیا خاص کرده است. معماری های بسیار زیبای این معبد واقعا چشم نوازند و نشان از هنر مردم این محل دارد.

شمال تایلند به تنوع گل و گیاه شهرت دارد، به خصوص در ماه فوریه که بهترین ماه در چیانگ مای است. رژه ماشین های حامل افراد که با گل ها تزیین شده، ویژگی به یاد ماندنی این رویداد سالیانه در تور تایلند است.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 365

به "جاذبه های زیبای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید