آشنایی با جاذبه های پاتایا

به گزارش تور روسیه ارزان، در تور پاتایا هر چیزی برای شما یک جاذبه خواهد بود. پاتایا شهری ساحلی با امکانات عالی برای تفریح، مراکز خرید مدرن و ساحلی زیبا با شن‌های سفید و آبی زلال برای شنا است. 

آشنایی با جاذبه های پاتایا

موزه (anekkusala sala) پاتایا

یکی از موزه‌هایی که در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن بروید، موزه anekkusala sala می‌باشد. این موزه از هنر چین باستان به نمایش گذاشته شده که عموما شامل مجسمه‌های برنزی و برنجی می‌باشد که مجموعه‌ای کامل از اساطیر و شخصیت های تاریخی مانند کنفسیوس، تائو به شمار می‌رود. این موزه توسط (Sa-ngaKulkobkiat) که یک فرد تایلندی الاصل که کودکی و جوانی خود را در چین گذرانده بود، تاسیس شده و هدف آن نمایش ارتباطات فرهنگی و تحکیم دوستی بین دو کشور تایلند و چین است.

هنر در بهشت پاتایا

هنر در بهشت (Art in Paradise)، یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا به بازدید آن بروید. در این گالری مشهور و شناخته شده تصاویر سه بعدی مختلفی از جمله دایناسورها، آبشارها، موجودات تخیلی و جانوران برای بازدید وجود دارد.

جزیره کولان (KoLan) پاتایا

برای رسیدن به این جزیره باید مسیر دریایی 7 کیلومتری را طی نمایید. در این جزیره 5 ساحل زیبا و رویایی دارد. همچنین انواع بازی‌ها و تفریحات دریایی مانند قایق‌های موزی شکل نیز در این جزیره برای بازدید وجود دارند.

دنیای زیر آب پاتایا

بزرگ ترین آکواریومی که در کشور تایلند وجود دارد، دنیای زیر آب (Underwater World) است. این آکواریوم به طور خاص برای کودکان جذاب است و یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا برای خانواده‌ها است.

مزرعه بزرگ پاتایا

مزرعه بزرگ (Greta Farm)، محلی برای بازدید از حیوانات اهلی مانند بزها، گاوها و اسب ها است. این پارک مزرعه سنتی دارای امکانات تفریحی همچون تیراندازی با تیر و کمان و تفریحات هیجان انگیزی مانند عبور از پل های معلق چوبی می‌باشد.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 383

به "آشنایی با جاذبه های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید