جشنواره بادبادک ها در تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، جشنواره بادبادک ها، یکی از بهترین و شادترین جشنواره‌هایی است که در کشور تایلند برگزار می‌گردد. اگر زمان برگزاری تور تایلند شما همزمان با این جشنواره است، بهتر است بازدید از آن را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

جشنواره بادبادک ها در تایلند

برای این که در تور تایلند با آسمانی زیبا و پر از بادبادک روبرو شوید به شما توصیه می‌کنیم با خانواده به بازدید جشنواره بادبادک ها بروید. این جشنواره شاد ومفرح هر ساله در ماه مارس برگزار شده و از کشور های مختلف گردشگران زیادی برای شرکت در این جشنواره و کایت سواری به بانکوک سفر می‌کنند. این جشنواره بین المللی است و کشورهای ژاپن هند استرالیا سنگاپور انگلیس نیزلند و …. در این جشنواره شرکت می کنند.

مسابقه برای بالاترین بادبادک و زیباترین آنها نیز برگزار می‌گردد. این جشنواره برای کایت ران های سراسر دنیا با ارزش می‌باشد. نمایشگاه ها و کارگاه های زیادی در این جشنواره وجود دارد کلاسهای آموزشی برای کودکان و همچنین انواع غذاهای محلی تایلندی و غذاهای بین المللی به فروش میرسد. این جشنواره که از سنت های چینی ها گرفته شده بسیار مفرح و هیجان انگیز است و بارنگارنگ کردن آسمان در ساحل بانکوک تجربه عالی برای فرزندان خود مهیا نمایید.

انتشار: 20 دی 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 43

به "جشنواره بادبادک ها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره بادبادک ها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید