حسینی با صفر دقیقه بازی در لیست تیم ملی

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران ، از عجایب لیست جدید کارلوس کی روش حضور سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال است. این دروازه بان به دعوت دوباره سرمربی تیم ملی در اردو حاضر گردیده و شانس های خودش را برای قرار دریافت در چارچوب دروازه تیم ملی بار دیگر آزمایش می نماید.

حسینی با صفر دقیقه بازی در لیست تیم ملی

حسینی در روزهایی که دائم نیمکت نشین مهدی رحمتی بود؛ یعنی تمام 5 بازی استقلال در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد که جمعا می گردد، 6 بازی، از این موضوع واهمه داشت که کارلوس کی روش او را به تیم ملی دعوت نکند و از حضور در جمع بازیکنانی که شانس بازی در جام ملت های آسیا دارند باز بماند، اما کی روش به محض ورود به ایران لیستی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد که در آن لیست نام سید حسین حسینی هم دیده می گردد. دروازه بانی که اگر قرار بود بر اساس بازی های این فصل از کی روش نمره بگیرد قطعا نمره خوبی نمی گرفت چون حتی یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته است اما سابقه او در تیم ملی باعث شد تا کی روش بدون توجه به نیمکت نشینی های حسینی او را هم به تیم ملی فرا بخواند.

البته گفت می گردد که حسینی در بازی آینده استقلال در لیگ برتر دروازه بان استقلال است و به جهت نمایش ضعیف مهدی رحمتی مقابل السد، بار دیگر شانس حضور در چارچوب دروازه استقلال را خواهد داشت. حسینی باید قدر این دعوت را بداند و به خوبی در تمرین های تیم ملی ظاهر گردد تا کی روش احیانا بابت دعوتی که از این دروازه بان داشته پشیمان نگردد. درحال حاضر دعوت از حسینی می تواند یکی از انتقاد ها از کارلوس کی روش باشد و حسینی به همین جهت کار دشواری پیش رو دارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 231

به "حسینی با صفر دقیقه بازی در لیست تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی با صفر دقیقه بازی در لیست تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید