حل مشکلات همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی را می طلبد

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس هیئت مدیره جامعه راهنمایان ایران گردی و جهان گردی گفت: در یک سال گذشته اقدامات زیادی در معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی شروع گردیده که به نتیجه رسیدن آن ها زمان بر است.

حل مشکلات همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی را می طلبد

علی صدرنیا امروز جمعه 26 مرداد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: گردشگری کشور در وضعیت خاصی قرار گرفته که حل مشکلات آن فقط از طریق معاونت گردشگری امکان پذیر نیست.

این فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری تأکید کرد: عمده مشکل گردشگری به بودجه کم آن برمی گردد درحالی که برای انجام اقدامات اساسی باید بودجه کافی در اختیار این بخش قرار بگیرد.

او با اشاره به جلسات متعدد هفتگی معاونت گردشگری با بخش خصوصی گفت: به عنوان نمونه حل مشکل مالیات ارزش اضافه نموده با پیگیری های مستمر معاون گردشگری به نتیجه رسید.

صدرنیا با بیان این نکته که تبلیغات وسیعی علیه کشورمان در سطح بین المللی انجام می گردد اضافه نمود: مشکلات گردشگری کشور مربوط به شخص نیست و حل آن ها همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی را می طلبد.

رئیس هیئت مدیره جامعه راهنمایان ایران گردی و جهان گردی با اشاره به حجم وسیع وظایف و کمبود بودجه در معاونت گردشگری اضافه نمود: ارتقای ابزار و اختیارات معاونت گردشگری می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات این بخش گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 68

به "حل مشکلات همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی را می طلبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکلات همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی را می طلبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید