خرید در شهرهای تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، خرید یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید است. شهرهای توریستی کشور تایلند بانکوک، پوکت، پاتایا، کرابی و چیانگ مای هستند که در هر یک از آنها چیزهای زیادی را می‌توان خریداری نمود.

خرید در شهرهای تایلند

شهر چیانگ مای

شهر تاریخی و زیبای چیانگ مای، در شمال تایلند قرار گرفته است و یکی از شهرهای مهم تور تایلند به شمار می‌رود. این شهر، مرکز فرهنگی، گردشگری و اقتصادی تایلند نیز به شمار می‌رود. در چیانگ مای می توانید بهترین بازار های شبانه را پیدا کنید که از جذاب ترین مراکز خرید تایلند محسوب می شوند. در این بازار های بزرگ می توانید غرفه های مختلفی را مشاهده نمایید که در دو طرف خیابان قرار دارند. بهتر است حواس خود را به هر دو طرف بازار ببرید تا هیچکدام از محصولات جالب این بازار را از دست ندهید.

شهر بانکوک

پایتخت شلوغ تایلند، بانکوک، به سرعت در حال پیشرفت است. در اینجا می توانید بهترین محصولات تکنولوژی را در مرکز تجارت جهانی خریداری کنید، اما سوخومیت مرکز قدیمی و اصلی خرید در این شهر است. اگر سفر کوله گردی را تجربه کنید دلتان نمی خواهد تجربه خرید در مسیر خائو سان را از دست بدهید. جایی که در آن میتوانید از جواهرات گرفته تا لباس های کپی برند های مشهور و از همه مهم تر سوغاتی‌های مناسب سفر خود را با تور تایلند پیدا کنید.

در این مکان می‌توانید لباس های کپی برند های معتبر ر ابا قیمتی ارزان خرید کنید. همچنین در تور تایلند کت و شلوار دست دوزی که مخصوص شما طراحی شده باشد رواج دارد. می توانید به یکی از خیاطی های معروف شهر بروید و یک دست کت و شلوار مخصوص خودتان را تحویل بگیرید. می توانید لباس هایی که از ابریشم تایلندی تهیه می شوند مثل کیف، کیمونو و یا دامن را بخرید. سارونگ پشمی (لباس سنتی تایلندی) را تقریبا در همه جا می توانید با رنگ ها و طرح های متنوعشان پیدا کنید که قیمتی در حدود 78 بات یا 2 یورو بپردازند.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 381

به "خرید در شهرهای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در شهرهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید