خیابان خوسان در بانکوک

به گزارش تور روسیه ارزان، خیابان خوسان (Khaosan Road) نام یک خیابان کوتاه مشهور در تایلند است. این خیابان در منطقه بنگلام فو (Banglamphu) و تنها یک کیلومتر با معبد Phra Kaew فاصله دارد. معنای خوسان در زبان تایلندی به معنای برنج می‌باشد. این بازار در گذشته محلی برای دادوستد برنج بوده و این نام را به همین خاطر به این بازار داده‌اند.

خیابان خوسان در بانکوک

اگر به دنبال خرید هستید و یک اقامت ارزان در تور تایلند می‌خواهید به شما توصیه می‌کنیم به خیابان خوسان مراجعه نمایید. در این خیابان اقامتگاه‌هایی ارزان آماده خدمت رسانی به مهمانان خود هستند. علاوه بر این، این خیابان مرکز ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری نیز می‎‌باشد.

در این خیابان مغازه‌هایی برای خرید صنایع دستی، لباس فروشی، نقاشی های دستی، میوه‌های محلی و چیزهای دیگر پیدا می‌شود که شما می‌توانید از آن ها استفاده کنید. در هنگام تاریکی شب نیز در این خیابان دست‌فروش‌هایی به چشم می‌خورند که انواع تنقلات عجیب و غریب را به فروش می‌رسانند.

در مقابل این خیابان یک معبد بودایی صد ساله نیز می‌تواند، برای شمار جالب باشد. در قسمت شمال غرب پایین این خیابان نیز یک محله مسلمان‌نشین به همراه یک مسجد کوچک به چشم می‌خورد.

در کتاب معروف ساحل، از این مکان به نام مرکز پیاده روی جهانی یاد شده است و محبوب جوانان و دانشجویان هنر می‌باشد و با مکان‌های دیگر در بانکوک متفاوت می‌باشد. زمانی که به انتهای این خیابان برسید جاده بن بست می‌باشد و ناراحت نباشید طبقه دوم رستوران را که در انتهای خیابان قرار گرفته به آن طرف خیابان بروید.

یکی از جذابیت های دیگر این خیابان وجود کافه‌ها و رستوران‌های متعدد است که علاوه بر کافه و رستوارن دست فروش‌هایی عجیب و غریب به چشم می‌خورند که به ارائه غذاها و دسرهای بسیار خوشمزه مشغول هستند. 

شب ها این خیابان مرکز نمایش چراغ‌های نئونی و هم چنین فانوس‌های کاغذی می‌باشد که بسیار دیدنی هستند.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 394

به "خیابان خوسان در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان خوسان در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید