دردسرهای کار اداری آقای گل برای تراکتور

به گزارش تور روسیه ارزان، باشگاه تراکتورسازی دلیل تأخیر استوکس در بازگشت به تمرینات را به دلیل کار اداری دانسته است.

دردسرهای کار اداری آقای گل برای تراکتور

به گزارش خبرنگاران ، آنتونی استوکس مهاجم اسکاتلندی تیم تراکتورسازی که بهترین گلزن لیگ برتر هم محسوب می گردد، حدود دو هفته است در تمرینات تیمش حضور ندارد.

استوکس بعد از انجام دیدار هفته هشتم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان با اجازه کادرفنی، برای استراحت به کشورش برگشت. با اینکه قرار بود این بازیکن صبح شنبه به ایران برگردد اما این اتفاق رخ نداد و حالا قرار است بامداد چهارشنبه به تبریز سفر کند.

باشگاه تراکتورسازی دلیل تأخیر استوکس در بازگشت به تمرینات را به دلیل کار اداری دانسته است. باشگاه تراکتور اعلام نموده: استوکس یک کار اداری داشت که به همین خاطر از کادرفنی اجازه گرفت و دیرتر به تمرینات اضافه می گردد. او سه شنبه شب به سمت تبریز حرکت می نماید و بامداد چهارشنبه به ایران می رسد. بنا براین از روز چهارشنبه در تمرینات حضور می یابد و کارش را برای دیدار با صنعت نفت آبادان از سر می گیرد.

تأخیر استوکس و دوری اش از تمرینات در شرایطی کار را برای تراکتورسازی سخت می نماید که لی اروین و یوکیا سوگیتا بعد از مرخصی خود، از روز پنجشنبه هفته گذشته به ایران بازگشته اند. از سوی دیگر ملی پوشان تراکتورسازی نیز قرار است روز چهارشنبه به تمرینات این تیم اضافه شوند.

160 – 9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 129

به "دردسرهای کار اداری آقای گل برای تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای کار اداری آقای گل برای تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید