راند دوم نبرد تبریزی برای پرسپولیس

به گزارش تور روسیه ارزان، برانکو در این بازی کمال کامیابی نیا را هم در اختیار ندارد و محسن ربیع خواه را در مقابل مدافعان قرار خواهد داد.

راند دوم نبرد تبریزی برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، با دو بازیکن مصدوم در طول مسابقه و لشکر مصدومانی که از بازی های قبل روی دست برانکو مانده بود، تساوی مقابل تراکتورسازی، نتیجه قابل قبولی برای او و شاگردانش به حساب می آمد. پرسپولیس اما برای رسیدن به هدف چاره ای ندارد جز اینکه در ادامه مسابقات نیم فصل اول خود با توان بیشتری ظاهر گردد و در این مسیر رویارویی با حریف دیگر تبریزی در بازی آینده کار را برای شاگردان برانکو سخت می نماید. آمار و ارقام نشان می دهد ماشین سازی در تبریز، حریف سخت تری از تراکتور برای پرسپولیسی ها خواهد بود.

پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل به تبریز می رود و بدون شک برانکو روی سه امتیاز این بازی حساب نموده است. برانکو در این بازی کمال کامیابی نیا را هم در اختیار ندارد و محسن ربیع خواه را در مقابل مدافعان قرار خواهد داد و در چنین شرایط کار برای شان سخت تر از قبل هم خواهد شد. ماشین سازی بازیکنان جوانی چون بابایی، خرم الحسینی و... را در ترکیب خود می بیند و این بازیکنان از انگیزه بالایی برای غلبه بر پرسپولیس و یاری به تیم بزرگتر شهر تبریز خواهند داشت.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 161

به "راند دوم نبرد تبریزی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راند دوم نبرد تبریزی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید